کمیسیون امور داخلی مجلس با فوریت مرگ مهسا امینی را پیگیری می‌کند

رئیس کمیسیون امورداخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کمیسیون شوراها با فوریت تمام پیگیر مرگ مهسا امینی است، گفت: پس از انجام بررسی‌های کامل در این زمینه، نتایج آن در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت قطعا اجازه نخواهیم داد که حقوق مردم پایمال شود.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص پیگیری پرونده مهسا امینی اظهار کرد: پیرو دستور رئیس مجلس، کمیسیون امور داخلی ضمن دعوت فرمانده نیروی انتظامی به کمیسیون برای ارائه توضیحات با فوریت، تیمی تشکیل خواهد داد که به شکل میدانی مسائل اتفاق افتاده را بررسی کند.

وی نظر کمیسیون پزشکی در این موضوع را دارای اهمیت دانست و افزود: به همین دلیل گزارش آنها را دریافت می‌کنیم و پس از بررسی‌های لازم، گزارش آن را به صحن مجلس ارائه خواهد شد.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس با تاکید بر اینکه کمیسیون شوراها با فوریت تمام پیگیر این موضوع است، گفت: پس از انجام بررسی‌های کامل در این زمینه، نتایج آن در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت قطعاً نمی‌گذاریم حقوق مردم پایمال شود.

وی تصریح کرد: برخی از ضابطان قوه قضائیه در پلیس هستند و باید اقتدار آنها حفظ شود بنابراین نباید توسط معاندان مورد مذمت قرار گیرند زیرا وظیفه پلیس حفظ امنیت است که باید آن را انجام دهد.

کد خبر 605745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.