امیرحسین زارع به برنز رسید/ سومین مدال کاروان ایران

امیرحسین زارع در دیدار رده‌بندی به پیروزی رسید و مدال برنز جهانی را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _جمعه بیست و پنجم شهریورماه_ از ساعت ۲۰ به وقت ایران ادامه پیکارهای روز نخست مسابقات جام جهانی کشتی آزاد بلگراد به میزبانی صربستان در سالن اشتارک آرنا آغاز شد.

امیرحسین زارع در دیدار رده‌بندی وزن ۱۲۵ کیلوگرم مقابل دسی از کانادا با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید و مدال برنز جهانی صربستان را به دست آورد. پیش از این نخودی و یزدانی به مدال نقره رسیده بودند.

زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل و ژی وی دنگ از چین با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید و به یک چهارم صعود کرد و در این مرحله مقابل الکساندر خوتسیانیوسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین بر روی تشک رفت. وی در این مبارزه در یک کشتی یک‌طرفه با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و دومین کشتی‌گیر ایران در نیمه‌نهایی شد و در این مرحله طاها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه بر روی تشک رفت و در حالی که از کشتی گیر ترک جلو بود در دو ثانیه پایانی با نتیجه چهار بر دو شکست خورد و از رسیدن به دیدار فینال بازماند. زارع دارنده مدال طلای جهان و طلای المپیک دومین حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را در صربستان تجربه کرد.

کد خبر 605720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.