سه قطار فوق‌العاده برای بازگشت زائران اربعین / فروش بلیت از امروز

شرکت راه‌آهن اعلام کرد: همزمان با بازگشت زائران اربعین و با هدف پاسخ‌گویی مناسب به افزایش تقاضا، از شنبه سه رام قطار فوق‌العاده برای مسیر خرمشهر-مشهد اختصاص خواهد یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، همزمان با برگزاری مراسم اربعین و با هدف پاسخ‌گویی مناسب به افزایش تقاضا برای بازگشت زائران از عراق، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر قطارهای فوق العاده قبلی، از فردا شنبه بیست‌وششم شهریور ماه سه رام قطار فوق‌العاده برای مسیر خرمشهر-مشهد اختصاص خواهد داد.

این قطارهای فوق‌العاده به منظور افزایش سهولت و تسریع در جابجایی عزاداران حسینی پیش‌بینی شده و علاوه بر پیش‌بینی‌های است که از قبل برای قطارهای فوق العاده در مسیر خرمشهر-تهران انجام شده بود.

ساعت حرکت این قطار فوق‌العاده از خرمشهر همه روزه ۱۹:۴۵ و از فردا بیست‌وششم تا سی‌ام شهریور خواهد بود و فروش بلیت این قطارهای فوق‌العاده از ساعت ۱۵ روز جاری از طریق اینترنت و مراکز مجاز فروش انجام می‌شود.

گفتنی است پیش از این، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، یک رام ریل باس نیز به صورت شبانه‌روزی و رایگان برای جابه‌جایی زائران از مرز شلمچه تا خرمشهر در نظر گرفته بود تا زائران را از مرز به خرمشهر منتقل کند.

کد خبر 605650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.