دوست صمیمی لیونل مسی، رونالدو را یک ستاره خواند!

دنی آلوز در مورد دوئل‌های خود با کریستیانو رونالدو صحبت کرده و او را یک "ستاره" خطاب کرده که به مدافعین اجازه نمی‌دهد، یک ثانیه نفس بکشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دنی آلوز در مورد دوئل‌های خود با کریستیانو رونالدو صحبت کرده و او را یک "ستاره" خطاب کرده که به مدافعین اجازه نمی‌دهد، یک ثانیه نفس بکشند.

آلوز نبردهای زیادی را با رونالدو در طول دوران حرفه‌ای خود انجام داده است، به خصوص در دوران حضور این زوج در لالیگا، و این مدافع کناری اعتراف می‌کند که مهاجم پرتغالی، سخت‌ترین مهاجمی است که تا به حال با او روبرو شده است.

آاوز گفت: " کریستیانو رونالدو؛ این ستاره درجه یک نمی‌گذارد شما یک ثانیه نفس بکشید. من خیلی بد کار نکردم، اما سخت است. او یک ماشین گلزنی است. " او سخت‌ترین حریف من تا به امروز بوده است.

آلوز در اوج دوران خود با رونالدو روبه‌رو شد و با وجود رقابت بارسلونا و رئال مادرید، این بازیکن برزیلی در انتخاب این بازیکن ۳۷ ساله به عنوان بازیکنی که بیشترین مشکلات را برای او به وجود آورد، تردید نکرد.

دنی آلوز در دوران حضورش در بارسا شش قهرمانی لالیگا کسب کرد، در حالی که رونالدو تنها دو قهرمانی لالیگا در رئال مادرید کسب کرد. در مجموع، با احتساب دوران حضورش در سویا، این برزیلی ۲۸ جام در اسپانیا کسب کرد (بدون احتساب سه عنوان جام ملی کاتالونیا). در همین حال رونالدو ۱۵ جام به کلکسیون خود اضافه کرد و در این راه رکورددار رئال مادرید شد.

پرتغالی‌ها اکنون به تیم ملی پرتغال نگاه می‌کنند، زیرا آنها در لیگ ملت‌ها به ترتیب در روزهای بیست‌وپنجم و بیست‌وهشتم سپتامبر برابر جمهوری چک و اسپانیا بازی می‌کنند. بازی بعدی رونالدو برای یونایتد، دربی منچستر است که در دوم اکتبر برگزار می‌شود.

کد خبر 605645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.