دروازه‌بان نام آشنای لیگ برتر، از فوتبال خداحافظی کرد!

فریزر فاستر ۳۹ ساله با آویزان کردن دستکش‌هایش، تصمیم خود مبنی بر بازنشستگی را اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریزر فاستر ۳۹ ساله با آویزان کردن دستکش‌های خود تصمیم خود مبنی بر بازنشستگی را اعلام کرده است.

این دروازه‌بان در کانال یوتیوب خود اعلام کرده است که تصمیم گرفته است دستکش‌های خود را آویزان کند. فاستر فاش کرد که پس از مصدومیت کارل دارلو، در واقع به او پیشنهاد امضای قراردادی با نیوکاسل داده شده بود، اما به دلایل خانوادگی ترجیح داد آن را قبول نکند.

او گفت: "من باید اعلامیه‌ای بدهم، این یک اعلامیه بزرگ است. بالاخره زمان آن فرا رسیده است که بازنشستگی خود را اعلام کنم." او قبل از صحبت‌هایش، در مورد پیشنهاد نیوکاسل گفت: "در واقع می‌دانم که اگر به آنجا می‌رفتم، اوقات شگفت انگیزی را سپری می‌کردم، بچه‌ها کاملاً فوق‌العاده بودند و من استادیوم، هواداران، همه این چیزها را به وجد می‌آوردم، اما "من نمی‌خواهم این کار را انجام دهم."

فاستر در طول دوران حرفه‌ای خود برای تیم‌های زیادی از جمله منچستریونایتد، وست بروم، بیرمنگام سیتی و واتفورد بازی کرد. او سه بار قهرمان لیگ کاپ شد، دو بار با شیاطین سرخ و یک بار با بیرمنگام این عنوان را به‌دست آورده است. فاستر همچنین هشت بازی ملی در انگلیس داشت و در جام جهانی ۲۰۱۴ در ترکیب سه شیرها حضور داشت. او اکنون قصد دارد از زندگی به عنوان یک فرد عادی لذت ببرد، و چه کسی می‌تواند او را سرزنش کند؟

فاستر در ماه فوریه با ۳۸ سال و ۳۲۹ روز سن، مسن‌ترین دروازه‌بان لیگ شد که توانست دروازه منچستریونایتد را اولدترافورد در لیگ برتر را بسته نگه دارد.

این بازیکن ۳۹ ساله هنوز هیچ برنامه‌ای را اعلام نکرده است، اما در حال انجام کارهای رسانه‌ای بوده است، در حالی که کانال یوتیوب Cycling GK او بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد.

کد خبر 605608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.