۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
اتمام حجت دشان با پوگبا

سرمربی تیم ملی فرانسه به پل پوگبا هشدار داده است که برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید آمادگی کامل داشته باشد و در بهترین فرم باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه به پل پوگبا هشدار داده است که برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید آمادگی کامل داشته باشد و در بهترین فرم باشد.

پوگبا برای آماده شدن برای جام جهانی با چالش "زمان" روبه‌رو است، زیرا انتظار می‌رود که او بین ۴۰ تا ۶۰ روز پس از جراحی آسیب دیدگی مینیسک، از میادین دور باشد. دشان اکنون تأیید کرده است که هافبک سابق منچستریونایتد که پس از بازگشتش به یوونتوس در تابستان به‌خاطر این مشکل کنار گذاشته شده بود، تنها در صورتی در فهرست نهایی خروس‌ها برای جام جهانی قطر حضور خواهد داشت که در شرایط عالی باشد.

دشان گفت: "اگر پل از قبل بازی نکرده باشد و در بهترین فرم نباشد، فایده‌ای ندارد. خودش نمی‌خواهد."

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس تاکید کرده است که حضور پوگبا در جام جهانی هیچ نگرانی برای باشگاه ندارد و او انتظار دارد که او تا ژانویه به تمرینات خود بازگردد. اگر پوگبا فرصت حضور در قطر را از دست بدهد، دشان گزینه‌های زیادی برای پوشش غیبت او در خط میانی دارد، از جمله دو بازیکن رئال مادرید اورلین چوآمنی و ادواردو کاماویگا که ستاره‌های آینده هستند.

خروس‌ها در تعطیلات فیفا دی آتی، با اتریش و دانمارک در لیگ ملت‌ها و در ۲۳ و ۲۶ سپتامبر به میدان خواهند رفت.

کد خبر 605595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.