قیمت نجومی بلیط مراسم خداحافظی اسطوره تنیس!

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلستان خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ جمعه بیست‌و نجم شهریور ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی اکسپرس:

* رافائل لیائو قرار است با امضای قرارداد بلندمدت جدیدی با آث میلان به شایعات درباره انتقالش در ماه ژانویه به چلسی یا منچسترسیتی، پایان دهد.

سان:

شأن دایچ اعتراف کرده است که برنلی در فصل گذشته او را به ناحق اخراج کرد و او امیدوار است با بورنموث، به لیگ برتر بازگردد.

* آرسنال علاقه خود را به جذب میخایلو مودریک، مهاجم شاختار دونتسک نشان داده و پس از اینکه به دلیل قیمتش در تابستان نتوانست او را به خدمت بگیرد، در ژانویه برای او تلاش خواهد کرد.

* گفته می‌شود که آرسنال می‌خواست تامی آبراهام، مهاجم سابق چلسی را قبل از انتقال او به رم در تابستان ۲۰۲۱ به خدمت بگیرد.

* بر اساس گزارش‌ها در ایتالیا، لیورپول آماده فسخ قرارداد قرضی آرتور ملو، هافبک یوونتوس در ژانویه است، اما به شرطی که بتواند جانشین بلندمدت جذب کند.

* دنی رز در حال نزدیک شدن به انتقال به یونان است و آاک آتن قرار است قراردادی را برای جذب رایگان مدافع سابق تاتنهام و واتفورد ارائه دهد.

* هواداران انگلیس که به جام جهانی می‌روند، باید آزمایش‌های کووید قبل از سفر را انجام دهند و پس از وضع قوانین سخت‌گیرانه جدید توسط قطر، فقط برای ورود به فروشگاه‌ها به کارت واکسن نیاز دارند.

* آث میلان در حال کار بر روی پیشنهادهای دیووک اوریگی است تا ژانویه تیم را ترک کند. او از زمان آمدنش از لیورپول، دوران سختی را سپری می‌کند.

دیلی تلگراف:

* بلیت‌های مراسم خداحافظی راجر فدرر، در جام لاور در لندن که هفته آینده برگزار می‌شود، پس از اعلام خبر شوکه کننده بازنشستگی او، تا حدود ۲۴۰۰۰ پوند افزایش یافت.

تایمز:

* خانواده شین وارن می‌گویند که این "فراتر از بی احترامی" است که شرکت Nine Network اعلام کند که زندگی اسطوره کریکت را به یک سریال درام دو قسمتی به نام "وارن" تبدیل می‌کند.

دیلی میل:

* یک کنسرسیوم مستقر در ایالات متحده علاقه شدیدی به خرید باشگاه لیگ برتری بورنموث از تاجر روسی الاصل ماکسیم دنیم نشان داده است.

* امیدهای اکوادور برای حضور در جام جهانی پس از آنکه بایرون کاستیو در جلسه استیناف فیفا در جلسه رسیدگی به ملیت خود در روز پنجشنبه حاضر نشد، با شک تردید روبه‌رو است.

* جان تری پس از ثبت‌نام در دوره دیپلم فیفا برای مدیران اجرایی که شامل فابیو کاناوارو و فیلیپ سندروس نیز می‌شود، قرار است دوران مربیگری فوتبال آغاز کند.

* کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان چلسی اعتراف کرد که آماده شنیدن بیشتر در مورد ایده انجام بازی بین ستاره‌های شمال و جنوب انگلیس توسط تاد بولی است و از بازی در این رقابت‌ها حمایت می‌کند، در صورتی که برگزار شود.

* دیدیه دشان به پل پوگبا هشدار داد که او اگر آماده نباشد، جایگاهش در تیم ملی فرانسه برای جام جهانی قطر به خطر خواهد افتاد.

* استیو سایمون، مدیر اجرایی WTA ( انجمن تنیس زنان) می‌گوید تا زمانی که رسوایی ماجرای خانم پنگ شوآی به یک راه‌حل قطعی برسد، این انجمن به تحریم چین ادامه خواهد داد.

دیلی میرر:

* الکساندر لاکازت، مهاجم سابق آرسنال، پس از مبارزه با دردی که نشان داده از "پولیپ" ناشی شده است، قرار است تارهای صوتی خود را تحت عمل جراحی قرار دهد.

* جان رام می‌گوید شایعه‌ای که او جزو «۱۰ بازیکن برتر» است که به خرید بعدی گلف LIV عربستان تبدیل می‌شود، صحت ندارد.

دیلی رکورد:

* لایپزیگ قبل از بازی مهم خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل سلتیک، با بدشانسی مصدومیت بازیکنانش مواجه شد، چرا که هافبک کلیدی اش، کنراد لایمر این بازی را از دست داد.

سان اسکاتلند:

* سیمون فری بازیکن سابق سلتیک می‌گوید سبک فوتبال آنگه پستکوگلو بهترین است که او تا به حال به چشم خود دیده است.

کد خبر 605594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.