پیروزی شاگردان ناظم‌الشریعه و شکست پرگل ژاپن برابر سلسائو

تیم‌های ملی فوتسال عراق و ژاپن در کمتر از دو هفته مانده به آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بازی‌های تدارکاتی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات فوتسال جام ملت‌های ۲۰۲۲ آسیا تا کمتر از دو هفته دیگر و از تاریخ پنجم مهرماه در کشور کویت برگزار خواهد شد.

در همین راستا، تیم‌ملی فوتسال ژاپن در یک بازی تدارکاتی مقابل برزیل یکی از بزرگان فوتسال جهان قرار گرفت و درحالی‌که سلسائو برای انجام بازی‌های تدارکاتی در ژاپن اردو زده در نخستین بازی دوستانه برابر حریف خود تن به شکست سنگین پنج بر یک داد.

در دیگر بازی، تیم‌ملی فوتسال عراق در دومین دیدار دوستانه خود در آستانه رقابت‌های آسیایی، مقابل ازبکستان با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. عراقی‌ها در دیدار اول مقابل این تیم با نتیجه ۵_۴ مغلوب شده بودند.

شاگردان ناظم‌الشریعه پس از این دیدار راهی لبنان خواهند شد تا دو دیدار دوستانه نیز با تیم‌ملی این کشور برگزار کنند. از زمان حضور ناظم‌الشریعه سرمربی سابق تیم‌ملی فوتسال ایران در تیم ملی عراق این تیم در رنکینگ از رتبه ۱۵ به رتبه ۱۲ جدول رسید و توانست به مرحله نهایی رقابت‌های آسیایی صعود کند. تیم‌ملی عراق در مسابقات جام ملت‌های آسیا با تیم‌های کویت، عمان و تایلند هم‌گروه است.

کد خبر 605549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.