شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ اینجا شاید، اما در کویت حق باخت نداریم!

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران: به بازیکنانم به‌خاطر جنگندگی و تسلیم‌ناپذیری‌شان می‌بالم و آماده رقابت‌های جام ملت‌های آسیا هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی فوتسال ایران ظهر امروز در دیدار نیمه‌نهایی تورنمنت شش‌جانبه بین‌قاره‌ای بانکوک تایلند در مقابل میزبان این رقابت‌ها قرار گرفت و با پیروزی سه بر دو مقابل تایلند راهی فینال شد.

وحید شمسایی در کنفرانس‌خبری بعد از بازی در مقابل تایلند اظهار کرد: دروازه‌بان تیم‌ملی تایلند روز بسیار خوبی داشت و موقعیت‌های خیلی‌زیادی را دفع کرد. در نیمه اول دو بر صفر پیش بودیم و می‌توانستیم چهار یا پنج گل بزنیم اما بازی به‌سود حریف برگشت.

وی افزود: به بازیکنانم می‌بالم که هیچ‌وقت پا پس نکشیدند و تا آخرین لحظه جنگیدند. از داور گلایه دارم، دوست داشتم داور کمی بهتر عمل می‌کرد. چند فرصت بود که می‌توانستیم موقعیت خوبی بسازیم اما به خاطر سوت‌های داور، بازی از کنترل ما خارج شد.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران تصریح کرد: سعی می‌کنیم ضعف‌های خودمان را برطرف کنیم. به بازیکنانم ایمان دارم و آماده بازی‌های جام ملت‌های آسیا در کویت هستیم. اینجا می‌توانیم ببازیم اما در کویت حق باختن نداریم.

به گزارش ایمنا، شاگردان وحید شمسایی در تیم‌ملی فوتسال کشورمان فردا در فینال تورنمنت بین‌قاره‌ای شش‌جانبه تایلند در مقابل مراکش یکی از بهترین تیم‌های قاره آفریقا قرار خواهد گرفت‌.

کد خبر 605542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.