تهدید عجیب آنچلوتی پس از رخ ندادن یک اتفاق!

کارلو آنچلوتی گفته است که اگر فده والورده در این فصل بیش از ده گل برای رئال مادرید به ثمر نرساند، گواهینامه مربیگری خود را پاره خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارلو آنچلوتی گفته است که اگر فده والورده در این فصل بیش از ده گل برای رئال مادرید به ثمر نرساند، گواهینامه مربیگری خود را پاره خواهد کرد.

این بازیکن اروگوئه‌ای در هشت بازی اول خود برای مادرید در فصل ۲۰۲۲-۲۳، سه گل و دو پاس گل به ثبت رسانده است، از جمله یک گل انفرادی خیره کننده در هفته گذشته مقابل مایورکا که بی نظیر بود. والورده این نمایش را با به ثمر رساندن یک گل خوب دیگر، شب گذشته چهارشنبه بیست و سوم شهریور ماه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لایپزیگ دنبال کرد و آنچلوتی می‌خواهد تا او عملکرد خود را همچنان حفظ کند.

سرمربی بلانکوس پس از اینکه تیمش در سانتیاگو برنابئو لایپزیگ را با نتیجه ۲-۰ شکست داد، گفت: "آنچه برای من عجیب به نظر می‌رسید این بود که او فقط یک بار در فصل گذشته گلزنی کرد. به او گفتم که اگر نتواند بیش از ۱۰ گل به ثمر برساند، باید گواهینامه مربی‌ام را پاره کنم.

به شهرت رسیدن والورده در مادرید بی دلیل نبوده است و باشگاه‌های بزرگ در سراسر جهان اکنون به شدت خواهان جذب او هستند. گفته می‌شود که لیورپول از جمله تیم‌هایی بود که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی علاقه خود را به این بازیکن ۲۴ ساله اعلام کرد، اما او در حال حاضر تا سال ۲۰۲۷ با رئال قرارداد دارد.

زمانی که بلانکوس ها یکشنبه در لالیگا به مصاف رقیب اصلی خود یعنی اتلتیکو مادرید بروند، والورده احتمالاً به ترکیب اصلی آنچلوتی بازخواهد گشت.

کد خبر 605514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.