امیدواری اوبامیانگ به روزهای بهتر برای چلسی

پیر امریک اوبامیانگ امیدوار است که پس از اخراج توماس توخل، در استمفوردبریج روزهای بهتری برای او و چلسی در پیش باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیر امریک اوبامیانگ امیدوار است که پس از اخراج توماس توخل، در استمفوردبریج روزهای بهتری برای او و چلسی در پیش باشد.

آبی‌ها پس از شروع تقریباً خوب رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳، تصمیم گرفتند تغییر دیگری در تیم خود ایجاد کنند و گراهام پاتر به عنوان جانشین یک مربی باهوش به خدمت گرفته شد. اوبامیانگ توسط توخل از بارسلونا به خدمت گرفته شد و پیش از این در بروسیا دورتموند با او کار کرده بود و اعتراف کرد که اتفاقات خارج از زمین زندگی او را در لندن آسان نکرده است.

مهاجم سابق آرسنال گفت: «همه از رابطه من با توماس با خبر هستند. همیشه وقتی کسی باشگاه را ترک می‌کند ناراحت کننده است. وقتی فوتبال بازی می‌کنید باید خیلی سریع با برخی از لحظات فصل سازگار شوید.

"این یک هفته دیوانه کننده برای همه ما بود، این بخشی از زندگی است، ما باید خود را وفق دهیم، فکر می‌کنم در حال حاضر کمی غم انگیز است، امیدوارم به زودی به روزهای بهتر برگردیم. بدیهی است که فکر می‌کنم برای همه کمی عجیب است، نه تنها برای من، بلکه همانطور که گفتم فوتبال همین است، باید خود را با شرایط وفق داد.»

اوبامیانگ که در حال حاضر برای محافظت از آسیب دیدگی فک مجبور به استفاده از ماسک است، تاکنون در دو بازی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است، از جمله در شب تساوی ناامیدکننده ۱-۱ خانگی مقابل ردبول سالزبورگ که شب گذشته، چهارشنبه شب بیست و سوم شهریورماه برگزار شد.

او هنوز زدن اولین گل برای آبی‌ها است و باید به سرعت با تاکتیک‌های پاتر، سرمربی سابق برایتون، هماهنگ شود.

کد خبر 605497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.