۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
چشم چلسی به دنبال ستاره میلان

علاقه چلسی به رافائل لیائو توسط پائولو مالدینی، رئیس میلان تأیید شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علاقه چلسی به رافائل لیائو توسط پائولو مالدینی، رئیس میلان تأیید شده است.

مدیر ورزشی روسونری فاش کرد که چلسی در پنجره تابستانی با میلان مذاکره کرده تا لیائو را به خدمت بگیرد که طبق گزارش‌ها بند خرید ۱۵۰ میلیون یورویی دارد. مالدینی می‌گوید پیشنهاد لندنی‌ها به سرعت رد شد اما همچنین تأیید کرد که میلان در تلاش است تا مهاجم پرتغالی را به تمدید راضی کند، زیرا قرارداد فعلی او در سن سیرو در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

اسطوره میلان به Sport Mediaset گفت:"تمدید قرارداد، مسئله‌ای است که ماه‌ها پیش با آن مواجه بودیم. رافا می‌داند که برای قوی‌تر شدن، اکنون راه حل این است که در کنار ما بماند."

مالدینی با بیان کردن علاقه چلسی به لیائو، افزود: "پیشنهاد رسمی کتبی چلسی به دست ما نرسید، اما در به صورت غیر رسمی رسید، که البته رد شد."

این بازیکن ۲۳ ساله با ۱۱ گل و ۸ پاس گل، نقش مهمی در موفقیت میلان در سری آ در فصل ۲۰۲۱-۲۲ داشت. این امر باعث شد تا چلسی درباره او پرس و جو کند زیرا پس از بازگشت روملو لوکاکو به صورت قرضی به اینتر، آبی‌ها به دنبال تقویت خط هجومی خود بودند، اما آنها در نهایت تصمیم گرفتند پیر امریک اوبامیانگ را از بارسلونا به خدمت بگیرند.

زمانی که میلان روز یکشنبه مقابل ناپولی قرار بگیرد، این مهاجم به دنبال ارتقا آمار سه گل و سه پاس گل خود در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ در سری آ خواهد بود.

کد خبر 605496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.