عدالت‌محوری اولویت شورای شهر یزد در تدوین بودجه

عضو شواری اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه توسعه امکانات در شهر باید با عدالت و توازن همراه باشد، گفت: عدالت‌محوری اولویت اصلی شورای اسلامی شهر در تدوین بودجه است.

محمدمهدی نیکونژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه امکانات شهر باید به صورت متوازن و با عدالت در نقاط مختلف پراکنده باشد، اظهار کرد: شاهد هستیم که عدالتی در توزیع امکانات شهری وجود ندارد و بعضی مناطق شهر یزد امکانات بسیار بیشتری نسبت به سایر مناطق دارد.

وی ادامه داد: از زمانی که شورای ششم شهر فعالیت خود را شروع کرد، این موضوع یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی شهر بود و به همین دلیل تلاش شد در تعریف پروژه‌ها توجه به نقاط کمتربرخوردار را به صورت ویژه مد نظر داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در این رابطه از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد انجام گرفت، توجه ویژه به توزیع عادلانه بودجه شهرداری در مناطق پنج‌گانه شهر بود.

وی تاکید کرد: تمام تلاش شورای اسلامی شهر یزد این بود که یک منطقه با ضریب بالاتری نسبت به سایر مناطق در بودجه روبه‌رو نباشد.

نیکونژاد عدالت‌محوری را اولویت اصلی تدوین لایحه بودجه در شورای اسلامی شهر یزد دانست و تصریح کرد: همین نگاه عادلانه منجر به اختصاص پروژه‌های عمرانی در تمام مناطق و سازمان‌های وابسته به شهرداری شد.

وی اضافه کرد: برای مدیریت شهری، شهروندان نقاط مختلف هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و با توجه به اینکه تمایل سرمایه‌گذاران به حضور در بخش‌های توسعه یافته بیشتر است، مشوق‌هایی در نظر گرفته شد که در صورت سرمایه‌گذاری در مناطق کمتربرخوردار شهر از آن بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 605467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.