عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ شهریورماه

در این بسته خبری از آواربرداری سازه ریزش کرده متروپل تا فضاسازی قزوین در آستانه اربعین حسینی و احداث تصفیه‌خانه در محل دفن زباله رامسر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آواربرداری سازه ریزش کرده متروپل در حال انجام است

محمدرضا متور، سرپرست شهرداری آبادان گفت: آوار برداری از سازه ریزش کرده متروپل از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد

به‌کارگیری ۳ هزار نفر کارگر برای پاک‌سازی معابر شهر رفسنجان

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان با تاکید بر اینکه عملیات تنظیف و شست‌وشوی معابر به‌صورت شبانه در حال انجام است، گفت: در سیلاب اخیر در مجموع ۳۰۰۰ کارگر روز نیروی انسانی برای رفت و روب معابر شهر به کار گرفته شد.

نوسازی ناوگان حمل‌ونقل همگانی کمالشهر

امیر بهمنی، شهردار کمالشهر گفت: نوسازی سیستم حمل‌ونقل همگانی در دستور کار مدیریت شهری است.

احداث تصفیه‌خانه در محل دفن زباله رامسر

علی امینی‌شاد، شهردار رامسر گفت: تصفیه‌خانه شیرابه در محل دفن زباله رامسر احداث می‌شود.

فضاسازی معنوی قزوین به مناسبت اربعین حسینی

علیرضا منجم، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از فضاسازی سطح شهر به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی با بنر و پرچم‌های حسینی خبر داد.

روکش آسفالت خیابان امام موسی صدر

مهدی حدیدی‌نژاد، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بیرجند اظهار کرد: آسفالت تراشی و پس از آن آسفالت ریگلاژی خیابان مذکور با رعایت اصول فنی در مردادماه و در هفته جاری روکش آسفالت (توپکا) با هزینه‌ای بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال انجام شد.

برقراری ۳۲۷ تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری اسلامشهر

در هفته جاری تعداد ۳۲۷ تماس مردمی در سامانه ۱۳۷ شهرداری اسلامشهر ثبت شد و موضوعاتی همچون مزاحمت حیوانات و جمع آوری سگ‌های ولگرد، فضای سبز، نظافت شهری، ساخت‌وساز بیشترین پیام‌ها را به خود اختصاص داد.



کد خبر 605463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.