۴۵۰ نفر از نیرو های شهرداری و مردمی در موکب امام رضا (ع) فعالیت دارند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نزدیک ۴۵۰ نفر از نیروهای شهرداری تهران و مردمی در موکب امام رضا (ع) در حال فعالیت و خدمت‌رسانی به زائران هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _ پنجشنبه بیست و چهارم شهریورماه _ با حضور در موکب علی بن موسی‌الرضا (ع)، اظهار کرد: این مکان به اسم حضرت امام رضا (ع) متبرک است و از اولین روز که اقدامات در این محل آغاز شده، با عشق و ارادت خدام بسیجی برای خدمت به زائران اباعبدالله (ع) همراه بوده است.

وی ادامه داد: سال‌های قبل نیز من توفیق داشتم کنار خدام این موکب حضور داشته باشم و می‌دانم خادمان موکب شبانه روز در حال فعالیت هستند و این موکب هر سال نسبت به سال قبل تکمیل‌تر شده و تحول مثبت و قابل رؤیت در آن مشهود است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نزدیک ۴۵۰ نفر از نیروهای شهرداری تهران و مردمی در این موکب در حال فعالیت و خدمت‌رسانی به زائران هستند.

وی تصریح کرد: یکی از مزایای قابل توجهی که این موکب نسبت به سایر موکب‌ها دارد، آن است که هر ساله زائران با حال خوب از این موکب خارج می‌شوند و این اقدامات انتظار شهروندان را از این موکب افزایش داده است.

نادعلی با بیان اینکه کار بسیجی به معنای استفاده از تمام ظرفیت‌ها و استعدادها بوده و آنچه در این موکب اتفاق افتاده محصول همین تفکر بسیجی است، افزود: استفاده از ظرفیت گروه‌های مختلف صنفی می‌تواند نمونه خوب کار جمعی در تمام مجموعه‌های جهادی باشد.

وی خاطرنشان کرد: نیت خالص در افراد بسیجی دیده می‌شود و خداوند نیز به این نیت برکت می‌دهد و نتیجه آن، اقدام دلپذیری می‌شود که زائران اباعبدالله (ع) از آن استفاده خواهند کرد.

کد خبر 605460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.