کرونا آسیب جدی به تحصیل دانش‌آموزان وارد کرده است

رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: در سه سال گذشته با شیوع کرونا دانش‌آموزان از تبعات این ویروس منحوس آسیب‌های بسیاری را متحمل شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالناصر گرگیچ امروز _پنجشنبه بیست و چهارم شهریورماه_ در نشست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر زاهدان که جهت بررسی مشکلات آموزشی در حاشیه شهر برگزار شد، با بیان اینکه هیچ دانش‌آموزی نباید از آموزش و فرصت یادگیری محروم باشد، اظهار کرد: در سه سال گذشته با شیوع کرونا دانش‌آموزان از تبعات این ویروس منحوس آسیب‌های زیادی را متحمل شدند.

وی ادامه داد: امیدواریم با بازگشایی کامل مدارس و حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس، تمام شرایط و امکانات برای شروع سال تحصیلی باشکوه فراهم شده باشد.

فریبا ناروئی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر زاهدان نیز در این نشست با اشاره به مشکلات در حوزه تعلیم و تربیت، اظهار کرد: نیاز است مسئولان امر اهتمام بیش از پیشی در راستای کمک به دانش آموزان این مناطق داشته باشند تا در زیست بوم جدید، کمترین آسیب‌ها متوجه دانش موزان باشد.

وی افزود: کمبود فضای آموزشی و سرانه ورزشی، کمبود شدید نیروی انسانی به ویژه نیروی انسانی متخصص سبب مشکلاتی در ثبت نام و تحصیل بسیاری از دانش‌آموزان شده است که می‌تواند به آمار بازماندگان از تحصیل بیفزاید.

به گزارش ایمنا، در این نشست معتمدان محلی، امامان جماعت، دفاتر تسهیلگری و شورای اجتماعی محلات حضور داشتند.

کد خبر 605444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.