اجرای تبلیغات شهری با عنوان «#جا- ب- جا » در اصفهان

دوره جدید تبلیغات شهری اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان که از بیستم شهریورماه سال جاری به مدت دو هفته در سطح شهر نصب‌شده، مهم‌ترین رفتار فرهنگی که تبدیل به معضل شده است را به شهروندان گوشزد می‌کند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام روابط عمومی اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان، در دوره جدید تبلیغات شهری که با عنوان «# جا- ب- جا» در مناطق ۱۵ گانه اصفهان اجراشده است ناهنجاری‌های برخی از رفتارهای شهری همچون صحبت کردن در اتوبوس، توقف روی خط عابر پیاده، جای پارک دوبل در خیابان، کشیدن سیگار در اماکن عمومی، صحبت کردن پشت فرمان خودرو با تلفن همراه گوشزد می‌کند تا گامی بر رفع این معضل‌ها برداشته شود.

بنابراین گزارش، «اتوبوس جای بلند حرف زدن نیست»، «خط عابر پیاده جای توقف نیست»، «خیابان جای پارک دوبل نیست»، «اماکن عمومی جای سیگار نیست»، «پشت فرمان جای صحبت با موبایل نیست» و بیش از ده‌ها جمله دیگر ازجمله ناهنجاری‌هایی است که با سبک تایپ و گرافی در این دوره از تبلیغات شهری انجام‌شده است.

علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر از تولیدات فرهنگی و برنامه‌های اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با شماره ۶۱-۳۴۴۶۷۳۶۰ تماس بگیرند و یا به وب‌سایت http://shahrvandi-isf.ir/site/ مراجعه کنند.

کد خبر 605430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.