تولیدات ویژه نوجوانان اصفهانی برای ایام اربعین

مدیر فرهنگسرای نوجوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: تولیدات ویژه‌ای متناسب با ایام ماه صفر و اربعین حسینی با همکاری نوجوانان اصفهانی تهیه و منتشر شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، صدیقه چگونیان ضمن تسلیت ایام محرم و صفر اظهار کرد: فرهنگسرای نوجوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اقدام به برگزاری برنامه‌ها و رویدادهای مهمی در حوزه نوجوانان ویژه ایام محرم و صفر کرده است که می‌توان به ساخت و انتشار موزیک ویدئوی «زائر حرم» به مناسبت ایام اربعین حسینی و با همکاری گروه سرود مأوی از شهرستان مبارکه اشاره کرد که از طریق فضای مجازی، شبکه امید و شبکه اصفهان پخش و منتشر شده است.

وی افزود: ویژه‌برنامه تلویزیونی ماه صفر با عنوان «سفر در بهشت» یکی از تولیدات ویژه این ایام و کاری از نوجوانان شهر اصفهان است. این برنامه به مناسبت ایام ماه صفر شنبه‌ها و دوشنبه‌ها ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه اصفهان پخش می‌شود.

مدیر خانه نوجوان سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان تصریح کرد: برنامه «سفر در بهشت» ویژه نوجوانان تهیه شده است و حجت‌الاسلام خانی و حجت‌الاسلام امان‌اللهی، کارشناسان این برنامه تلویزیونی هستند.

وی ادامه داد: نکته مهم در تولید این برنامه این است که کارگردانی، صدابرداری، عکاسی، تدوین و سایر موارد این برنامه توسط نوجوانان فعال در فرهنگسرای نوجوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان انجام شده است.

تولیدات ویژه نوجوانان اصفهانی برای ایام اربعین

کد خبر 605420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.