۱۵ دستگاه ون از اصفهان به مرز مهران اعزام شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تعداد ۱۵ دستگاه ون برای کمک به جابه‌جایی زائران اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عازم مرز مهران شد.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی (ع) از کشور عراق، تعداد ۱۵ دستگاه از ون‌های تاکسیرانی اصفهان عازم مرز مهران شد تا تردد زائران به ویژه زائرانی که به کشور بازمی‌گردند، تسهیل شود.

وی با اشاره به تمهیدات تاکسیرانی اصفهان برای سرویس‌دهی به دانش‌آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید، گفت: پیرو برنامه‌ریزی‌های انجام شده با اداره کل آموزش‌وپرورش و کارگروه ماده ۱۸، اولیای دانش‌آموزان برای ثبت‌نام و رزرو سرویس مدارس تا سی‌ویکم مردادماه فرصت داشتند و تاکنون شرکت‌های زیرمجموعه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی بر اساس درخواست‌ها، مسیربندی و جذب راننده را انجام داده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اولیای دانش‌آموزان تا روز بیست‌وسوم شهریورماه فرصت داشتند برای ثبت‌نام و تأیید نهایی سرویس اقدام کنند، زیرا پس از زمان اعلام شده این سازمان هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال سرویس‌دهی ندارد.

وی با اشاره به اقدامات این سازمان برای رانندگان سرویس‌های مدارس گفت: بخشودگی جرایم دیرکرد تمدید پروانه شرکت‌های سرویس مدارس دانش‌آموزان، اعطای تخفیف ویژه در خصوص دیرکرد دریافت مجوز رانندگان سرویس مدارس، اعطای تسهیلات برای مخزن گاز با دریافت تعهد جهت سرویس مدارس و اولویت سهمیه‌بندی بر اساس جذب راننده اعلام شده از جمله اقدامات این سازمان برای حمایت از رانندگان سرویس مدارس است.

کد خبر 605411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.