ثبت‌نام زوار در سامانه سماح ادامه دارد/ثبت ۵ فوتی از اصفهان در مراسم اربعین

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه ثبت‌نام در سامانه سماح همچنان ادامه دارد اما روند ثبت‌نام از روز گذشته کند شده است، گفت: تاکنون پنج فوتی از استان اصفهان در مراسم پیاده‌روی اربعین ثبت شده است که یک نفر از اردستان و چهار نفر از شهرستان اصفهان بوده‌اند.

علیرضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ثبت‌نام در سامانه سماح همچنان ادامه دارد اما روند ثبت‌نام از روز گذشته کند شده است، اظهار کرد: تاکنون ۲۹۳ هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، ثبت‌نام ۲۴۴ هزار نفر با پرداخت حق بیمه، قطعی شده است.

وی با بیان اینکه می‌توان گفت نیمی از ثبت‌نامی‌ها از شهرستان اصفهان هستند، افزود: شهرستان‌های اصفهان، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، فلاورجان، شهرضا و شاهین‌شهر به ترتیب بیشترین تعداد ثبت‌نام شدگان را دارند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه حدود ۴۰ درصد ثبت‌نامی‌ها زن و ۶۰ درصد مرد هستند، تصریح کرد: مرز مهران همچنان در صدر مرزهای انتخابی قرار دارد و توسط حدود ۲۰۰ هزار نفر انتخاب شده است. حدود ۵۱۰۰ نفر نیز مرز هوایی را انتخاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون پنج فوتی از استان اصفهان در مراسم پیاده‌روی اربعین ثبت شده است که یک نفر از اردستان و چهار نفر از شهرستان اصفهان بوده‌اند، ادامه داد: چهار فوتی از اصفهان اعضای یک خانواده ساکن هشت بهشت شرقی بوده‌اند که در حادثه انفجار ون جان خو را از دست دادند.

صادقی با اشاره به اینکه یک مورد فوتی دیگر بر اثر سانحه تصادف جان باخته است، خاطرنشان کرد: زوار قبل از آغاز سفر خود حتماً نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کنند؛ چراکه بیمه سامان تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای فوت و نقص عضو جبران خسارت می‌کند.

وی با تاکید مجدد بر پرداخت حق بیمه، اضافه کرد: هزینه‌های بیمارستانی سرپایی تا پنج میلیون تومان و بستری تا ۳۰ میلیون تومان در صورت پرداخت حق بیمه، جبران خسارت می‌شود.

کد خبر 605385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.