نظافت مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین تهران با حضور ۱۵۰۰ نیرو

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از حضور ۱۵۰۰ نیروی این سازمان در مسیر ۱۴ کیلومتری پیاده‌روی جاماندگان اربعین برای نظافت معابر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، محمدمهدی عزیزی با اشاره به همکاری سازمان سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با مناطق بیست‌ودوگانه شهرداری برای رفت‌وروب و شست‌وشوی معابر منتهی به مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین، اظهار کرد: از هفته گذشته شست‌وشوی انهار و نظافت ویژه معابر مسیر ۱۴ کیلومتری راهپیمایی را در دستور کار قرار دادیم و از تمام ظرفیت‌های این مناطق به‌ویژه مناطق ۱۲، ۱۶، ۱۷ و ۲۰ استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه نیروهای سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در روز اربعین از ساعت ۶ تا ۲۳ به‌طور مستمر در مسیر راهپیمایی حضور خواهند داشت، تصریح کرد: در روز اربعین با حضور ۱۵۰۰ نیروی انسانی، با حدود ۴۰ دستگاه فان مکانیزه و ۳۶۰ دستگاه وانت ملودی به شهروندان خدمات لازم را ارائه می‌دهیم، البته قرار است در این روز بیش از ۲۰۰۰ مخزن ثابت کنار موکب‌ها تعبیه و بیش از سه تن کیسه زباله توزیع شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران استفاده از مخازن زباله را یکی از برنامه‌های فرهنگی امسال در طول اجرای مراسم پیاده‌روی اربعین دانست و گفت: تمام تلاش خود را به کار بستیم تا در کنار تأمین زیرساخت‌های لازم، از شهروندان بخواهیم از رها کردن زباله در محیط‌های عمومی خودداری کنند.

وی تاکید کرد: تمام اقدامات مربوط به نظافت و پاکسازی مسیر پیاده‌روی تا پایان روز شنبه _بیست‌وششم شهریورماه_ انجام می‌شود و روز یکشنبه _بیست‌وهفتم شهریورماه_ شهر به‌صورت پاکیزه در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 605384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.