رضایت سرمربی جدید چلسی از بازیکنانش

چلسی در نخستین بازی خود پس از جدایی توماس توخل به تساوی یک بر یک مقابل سالزبورگ رضایت داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، «گراهام پاتر» سرمربی جدید چلسی به‌رغم تساوی برابر سالزبورگ طی نخستین دیدارش در لیگ قهرمانان اروپا، از عملکرد بازیکنانش راضی بود و به تمجید از آن‌ها پرداخت.

پاتر پس از مسابقه راجع به شرایط تیمش و عملکرد بازیکنان صحبت کرد. چلسی در نخستین بازی خود پس از جدایی توماس توخل به تساوی یک بر یک مقابل سالزبورگ رضایت داد و نوآ اوکافور گل اول رحیم استرلینگ را جبران کرد تا امتیازات تقسیم شود. با این حال کسب‌نکردنِ سه امتیاز مسابقه باعث نشد تا پاتر از یاران جدیدش رو برگرداند.

او به خبرنگاران گفت: بازیکنان در بازی همه تلاش خود را کردند؛ به نحوه عملکرد آن‌ها افتخار می‌کردم. با تغییر مربی و همه چیزهایی که در مدت اخیر برای آن‌ها اتفاق افتاده، بازی کردن کار ساده‌ای نیست. آنان در برابر شرایط موجود به خوبی قد علم کردند و واکنش درخشانی داشتند. از نظر تلاش، همه چیز صددرصد بود و به آن‌ها افتخار می‌کنم.

چلسی به لطف گل «استرلینگ» با عملکردی مثبت در مسیر اولین پیروزی خود در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا بود، اما یک خطای دفاعی در دقیقه ۷۵ به سالزبورگ اجازه داد تا با فشار آوردن روی دروازه چلسی، بازی را به تساوی بکشاند و یک امتیاز را از آن خود کند.

تیم پاتر در روز پنجم اکتبر در دیدار بعدی لیگ قهرمانان اروپا از میلان میزبانی می‌کند و در بازی بعد از آن نیز دوباره با این تیم ایتالیایی بازی خواهد کرد. هر چیزی کمتر از سه امتیاز می‌تواند آبی‌ها را از صعود به مرحله بعدی بسیار دور کند و شکی وجود ندارد که پاتر و شاگردانش تمام تمرکز خود را بر روی صعود از گروه و پیروزی برابر میلان گذاشته‌اند.

گراهام پاتر، سرمربی سابق برایتون و سرمربی کنونی چلسی است که جایگزین توماس توخل شد. توخل که در ابتدای فصل بسیاری از اهداف نقل و انتقالاتی‌اش را از دست داد، نتوانست در هفته‌های ابتدایی تیمش را در شرایط خوبی نگه دارد و تاد بولی، مدیرعامل باشگاه چلسی نیز دستور اخراج او را صادر کرد.

کد خبر 605381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.