۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
برگزاری رویداد قهرمان شهیدم در قم

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی را با رویداد قهرمان شهیدم در دستور کار قرار داده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن این ایام با شهادت حضرت رسول (ص) و شهادت امام رضا (ع)، رویداد ملی و سراسری با عنوان قهرمان شهیدم و با شعار محوری ما مقاوم هستیم با نگاه ویژه به برنامه‌های مسجد و محله‌محور برای حرکتی به سوی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شهدا، ایثارگران و جانبازان انجام می‌شود.

در راستای برگزاری این رویداد ملی دبیرخانه‌ای در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم تشکیل و برنامه‌های پیشنهادی مختلف مطرح شده است.

برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مساجد، پخش نماهنگ‌های زمان دفاع مقدس از بلندگوهای مساجد، اجرای پویش دوستی با رفیق شهیدم، اجرای مسابقات کتاب‌خوانی، برگزاری نشست‌های جهاد تبیین و روشنگری در مساجد و محلات، اجرای طرح قرائت وصیت‌نامه شهدا در مساجد و فضاسازی محیطی و تبلیغی از جمله این برنامه‌ها است.

اجرای طرح سفیران زندگی سبز با محوریت زیست عفیفانه و فرزندآوری در مناطق محروم، اجرای طرح کافه گفت‌وگو به‌منظور پاسخ به گره‌های ذهنی نسل جوان، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، اجرای مسابقات مختلف، برگزاری نشست‌های سبک زندگی شهدایی و تحکیم بنیان خانواده در سطح محلات، اجرای رویداد دهه هشتادی‌ها، برپایی میزهای مهربانی در میادین اصلی و بوستان‌های مهم شهر به‌منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب زینبی در رویداد ملی #قهرمان_شهیدم پیشنهاد شده است.

همچنین اجرای همایش پیاده‌روی خانوادگی، اجرای سرود و تئاتر پاتوقی، سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان محل، برگزاری یادواره شهدا، شبی با شهدا و آبروی محله، کمک به نیازمندان محلی، غبارروبی مزار شهدا، پخش فیلم‌های ارزشی در مسجد و محل، ارائه خدمات پزشکی به محلات و روستاهای محروم از جمله دیگر برنامه‌های پیشنهادی برای این رویداد ملی است.

کد خبر 605367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.