۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
میبد به استقبال مهر می‌رود

مدیر حوزه ترافیک شهرداری میبد گفت: عملیات خط‌کشی‌ عابرپیاده در مقابل مدارس، در آستانه سال تحصیلی از اواسط شهریورماه آغاز شده است و روزهای آینده به پایان می‌رسد.

مرتضی کریم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و طرح استقبال از مهر، عملیات خط‌کشی خطوط عابرپیاده مدارس و اجرای نوشتارهای احتیاط با هدف ایمن‌سازی در دست اجرا است.

وی افزود: به منظور تسهیل در رفت‌وآمد دانش‌آموزان و تأمین امنیت آنان در خیابان‌ها و معابر اصلی شهر از جمله خیابان‌های امام خمینی (ره)، ۲۲ بهمن، معلم و بعضی دیگر از خیابان‌ها خط‌کشی خطوط عابر پیاده انجام شده و سایر اقدامات احتیاطی جلوی در مدارس در حال اجرا است.

مدیر حوزه ترافیک شهرداری میبد با بیان اینکه تأمین ایمنی دانش‌آموزان یکی از اولویت‌های مهم در برنامه‌ریزی برای حوزه ترافیک است، خاطرنشان کرد: عملیات خط‌کشی معابر سطح شهر تا بازگشایی مدارس تداوم خواهد داشت.

کریم‌زاده ادامه داد: امسال برنامه‌های متفاوت زیادی در ارتباط با حوزه ترافیک برای شهر میبد در نظر گرفته شده که بخشی از این طرح‌ها اجرایی شده یا در مرحله اجرا قرار گرفته است.

وی گفت: عملیات خط‌کشی عابرپیاده در مقابل مدارس، در آستانه سال تحصیلی از اواسط شهریورماه آغاز شده است و روزهای آینده به پایان می‌رسد.

کد خبر 605360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.