۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
آمادگی قم برای اربعین حسینی

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از آمادگی شهر برای پذیرایی از مسافران و برگزاری مراسم اربعین خبر داد و گفت: بیش از ۶۳۰۰ جای پارک خودرو در سطح این شهر آماده‌ شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با اشاره به اصلاح ورودی و خروجی پارکینگ شرقی حرم مطهر، اظهار کرد: خروجی‌های پارکینگ شرقی به پنج عدد افزایش پیدا کرده است؛ به صورتی که چهار خروجی در پایین و یک خروجی در سطح صفر دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت پارکینگ شرقی قم ۱۳۰۰ سلول است و پارکینگ زمزم ۳۲۰ جای پارک دارد، خاطرنشان کرد: پارکینگ بهار نیز با ظرفیت ۴۰۰ خودرو و پارکینگ شهید کاظمی با ظرفیتی برابر ۱۲۰۰ خودرو آماده شده است، همچنین پارکینگ طبقاتی زائر با ظرفیت ۱۹۰۰ خودرو و پارکینگ علیخانی به شهروندان خدمات می‌دهد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اعلام آماده‌باش تمام کارکنان این سازمان در ایام اربعین حسینی، گفت: تمام نیروهای سازمان و افراد مستقر در پارکینگ‌ها آماده‌باش هستند و شیفت‌بندی شده‌اند تا در روز اربعین مشکلی در پارک و خروج خودروها در پایان مراسم وجود نداشته باشد.

وی از آمادگی شهر برای پذیرایی ازمسافران و برگزاری مراسم اربعین خبر داد و گفت: بیش از ۶۳۰۰ جای پارک خودرو در سطح شهر قم آماده شده است.

کد خبر 605357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.