بهبود کیفیت آسفالت؛ مطالبه جدی شهروندان

شهردار ناحیه دو شهرداری فولادشهر گفت: عملیات لکه‌گیری، ترمیم ترانشه و آسفالت بیشتر نقاط سطح شهر مطالبه جدی شهروندان است که در دیدارهای مردمی و شبکه‌های اجتماعی پیگیری شد و در حال انجام است.

سیدمهران موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، دسترسی آسان شهروندان به خدمات را نیازمند برنامه‌ریزی و اقدام جهادی از سوی مسئولان دانست و اظهار کرد: بر این باور هستیم که در ناحیه دو شهرداری با بهره‌گیری از مدیریت جهادی و نقشه راهی مشخص و برنامه‌ریزی شده می‌توان مشکلات شهری را برطرف کرد و در مسیر توسعه و پیشرفت مطلوب قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تعاملات سازنده‌ای میان شهرداری و شرکت عمران فولادشهر شکل گرفته است، افزود: همکاری و همگرایی نهادها به ویژه در شهرهای جدید و دارای مدیریت دوگانه، کلید خدمت‌رسانی و جلب رضایت عمومی است، از این رو شاهد افزایش تعاملات شرکت عمران و شهرداری فولادشهر هستیم و این مهم، نویدبخش مرتفع شدن مشکلات و چالش‌های پیش روی شهروندان است.

شهردار ناحیه دو شهرداری فولادشهر خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه همکاران ما بر این است که برای آرامش خاطر شهروندان و رفع دغدغه‌های آنان در خصوص نارسایی‌ها و نقاط دارای کاستی با دستگاه‌های مسئول همکاری داشته باشیم.

موسوی تصریح کرد: وضعیت آسفالت معابر نقش زیادی در رفاه، سلامت، امنیت و ایمنی شهروندان دارد و در صورت نبود روکش مناسب قطعاً از نظر اقتصادی به تجهیزات و خودروهای شهروندان آسیب وارد می‌شود.

وی اضافه کرد: از چند ماه پیش تمام نقاط دارای مشکل توسط کارشناسان شناسایی و ضمن اعلام به شرکت عمران، پیگیری لازم برای ترمیم معابر انجام شده است.

شهردار ناحیه دو شهرداری فولادشهر با اشاره به انعقاد قرارداد مناقصه لکه‌گیری آسفالت معابر و انتخاب پیمانکار توسط شرکت عمران فولادشهر، گفت: عملیات لکه‌گیری، ترمیم ترانشه و آسفالت بیشتر نقاط سطح شهر مطالبه جدی شهروندان است که در دیدارهای مردمی و شبکه‌های اجتماعی پیگیری شد و در حال انجام است.

کد خبر 605353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.