۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
برادر پوگبا دستگیر شد!

ماتیاس پوگبا در بحبوحه اتهاماتی که برادرش پل را در یک اقدام اخاذی هدف قرار داده است، بازداشت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماتیاس پوگبا در بحبوحه اتهاماتی که برادرش «پل» را در یک اقدام اخاذی هدف قرار داده، بازداشت شده است.

برادر پوگبا قبلاً قول داده بود که اطلاعات عجیبی درمورد خواهر یا برادر کوچک‌ترش فاش کند؛ همچنین اتهاماتی مبنی بر باج خواهی و جادوگری مطرح شده است.

تحقیقات درباره تلاش و ادعاهایی برای اخاذی در ماه اوت آغاز شد و آخرین تحولات نشان می‌دهد که «ماتیاس پوگبا» توسط پلیس بازداشت شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که سه نفر دیگر نیز همزمان با خواهر و برادر بزرگ‌تر هافبک یوونتوس بازداشت شده‌اند. بازداشت موقت در فرانسه معمولاً ۲۴ ساعت طول می‌کشد.البته ماتیاس پوگبا از طریق وکیل خود تخلف را رد کرده است.

این اتفاق ممکن است آماده‌سازی فرانسه برای جام جهانی را مختل کند. کاپیتان هوگو لوریس قبلاً در مصاحبه با L'Equipe به احساسات منفی در اطراف تیم اعتراف کرده است. خروس‌ها در تعطیلات فیفادی بعدی، برای دیدارهای لیگ ملت‌ها مقابل اتریش و دانمارک در سپتامبر، خود را آماده خواهند کرد.

این هافبک در حال حاضر به دلیل مصدومیت زانو از میادین دور است و در ابتدای سپتامبر تحت عمل جراحی قرار گرفت. انتظار نمی‌رود پوگبا تا سال ۲۰۲۳ برای یوونتوس بازی کند و مصدومیت او، یک خبر تلخ و یک شک بزرگ برای فرانسه در آستانه جام جهانی است.

کد خبر 605326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.