مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۲۳ شهریورماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر آخرین جزئیات ریزش دوباره متروپل، قتل مسلحانه پنج مرد به دست دو برادر، دستگیری عاملان نزاع و درگیری پیاده‌راه فرهنگی شهر رشت، قتل فجیع پدر به دست پسر، آخرین جزئیات از اقدامات باند مخوف قاچاق زنان و دختران و رفیق‌کشی هولناک بر سر فروش خودرو را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم شهریورماه_ به شرح ذیل است:

باقی‌مانده ساختمان متروپل آبادان در منطقه امیری برای بار دوم دچار ریزش شد.

بیشتر بخوانید

ساعت یک بامداد ۱۰ شهریور سال گذشته، به دنبال گزارش قتل دو مرد جوان در یک خودروی برلیانس بازپرس شعبه یکم دادسرای امور جنایی تهران و کارآگاهان اداره ۱۰ راهی محل شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که دو مرد جوان به نام‌های کیوان و حمید سوار بر خودروی برلیانس در کنار خیابانی توقف کرده بودند و دو مرد سوار بر یک موتورسیکلت خودرو را به رگبار بستند.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری عاملان نزاع و درگیری پیاده‌راه فرهنگی شهر رشت خبر داد.

بیشتر بخوانید

این حادثه دلخراش ظهر روز گذشته هنگامی فاش شد که جوانی با ورود به منزل پدرش در شهرک طرق مشهد با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شد. پدر ۸۵ ساله این جوان در حالی با ضربات متعدد و مهلک به ناحیه سر، جان خود را از دست داده بود و بررسی‌ها نشان داد برادر معتادش تحت تأثیر توهم ناشی از مصرف شیشه، دست به چنین جنایت هولناکی زده است.

بیشتر بخوانید

مرکز رسانه قوه قضائیه، جزئیات اقدامات باند مخوف قاچاق زنان و دختران را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ ضرغام آذین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب اظهار کرد: روز گذشته مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی منزل یک قاچاقچی و توزیع کننده موادمخدر در شرق تهران شدند.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان از حادثه تصادف خودروهای ال ۹۰ و پراید با عابر پیاده در اتوبان آقابابایی_بعداز اطشاران خبر داد.

بیشتر بخوانید

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی پاوه در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات، با اشراف و تسلط اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود محموله سنگین سلاح به داخل کشور مطلع شدند.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از فوت یک مرد درپی غرق‌شدگی در یکی از روستاهای سمیرم، خبر داد.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از اوایل سال گذشته با گزارش یک درگیری خونین در محله عبدل آباد آغاز شد. پس از حضور مأموران و بررسی‌های اولیه مشخص شد که درگیری بر سر اختلاف مالی بوده و دو مرد جوان با ضربات چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 605291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.