فرار الاهلی از شکست با کامبک مقابل الشمال/کنعانی‌زادگان باز هم گل زد!

تیم فوتبال الاهلی در هفته هفتم لیگ‌ ستارگان قطر در بازگشت خلیل‌زاده و در شبی که کنعانی‌زادگان گل اول را برای تیمش زد، برابر الشمال به تساوی دو بر دو رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال الاهلی امشب و از ساعت ۱۹:۳۵ در ورزشگاه جاسم بن‌حمد دوحه از سری بازی‌های هفته هفتم لیگ‌ستارگان قطر به‌مصاف تیم الشمال رفت و در نهایت تن به تساوی دو بر دو داد.

در این دیدار محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده زوج خط‌دفاعی الاهلی را تشکیل دادند و به‌طور کامل در زمین حضور داشتند.

کنعانی‌زادگان که هفتمین بازی خود در این فصل لیگ‌ستارگان را پشت‌سر می‌گذاشت باز هم برای تیمش گلزنی کرد؛ مدافع گلزن الاهلی که به پنالتی‌زن نخست تیمش تبدیل شده در دقیقه ۵۹ و در حالی‌که الاهلی دو بر صفر عقب بود از روی نقطه‌پنالتی یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کرد و موفق شد برای چهارمین‌بار در فصل جاری گلزنی کند.

شجاع خلیل‌زاده نیز امشب پنجمین بازی فصل خود را برای الاهلی انجام داد و در دقیقه ۹۷ از داور کارت‌زرد دریافت کرد. شجاع هفته پنجم با گرفتن دو کارت‌زرد از زمین بازی اخراج شده بود و هفته گذشته در ترکیب تیمش غایب بود.

خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان جزو گزینه‌های احتمالی دعوت به تیم‌ملی ایران برای اردوی تدارکاتی اتریش و بازی‌های دوستانه پیش‌رو هستند و اگر صحبت‌هایشان درباره اسکوچیچ تأثیرگذار نباشد کی‌روش آنها را به تیم‌ملی دعوت خواهد کرد.

کد خبر 605282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.