توسعه فضای سبز شهری با احداث پارک‌های محله‌ای

شهردار زرند با تاکید بر توسعه فضای سبز شهری، گفت: بوستان شهرک زیتون در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع درحال اجرا است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: احداث و توسعه پارک‌های محله‌ای در سطح شهر موجب افزایش نشاط اجتماعی و سرانه فضای سبز شهری می‌شود و زمینه تفریح و سرگرمی شهروندان ساکن در محلات را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به احداث بوستان در شهرک زیتون زرند در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع، افزود: در طراحی احداث پارک نصب وسایل بازی کودکان و تندرستی، مبلمان پارکی و فضای سبز دیده شده است، این پروژه تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.

شهردار زرند با اشاره به عملیات ساماندهی و نماکاری المان میدان نماز، خاطرنشان کرد: المان میدان نماز با بیش از ۲۵۰ مترمکعب حجم در مرحله نما کاری آجر قزاق طبقه سوم است.

ضیاءالدینی از اجرای طرح ساماندهی و خط کشی گذرگاه‌های عابران پیاده در مسیر مدارس سطح شهر خبر داد و تصریح کرد: با توجه به در پیش رو بودن سال تحصیلی جدید به منظور افزایش ضریب ایمنی، عملیات خط کشی گذرگاه‌های عابران پیاده در مقابل مدارس سطح شهر در حال اجرا است.

وی گفت: در این طرح علاوه بر خط‌کشی عابرپیاده، نصب تابلوها و علائم افقی نیز به منظور ایمنی بیشتر، شست‌وشوی خطوط عابر پیاده، کنترل و رفع نواقص چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و خط‌کشی طولی خیابان‌ها تا زمان بازگشایی مدارس اجرایی می‌شود.

کد خبر 605268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.