محمد بنا استعفا داد

پس از نتیجه ضعیفی تیم کشتی فرنگی ایران در جام جهانی کشتی بلگراد محمد بنا سرمربی کاروان فرنگی ایران استعفای خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از نتیجه ضعیفی که تیم کشتی فرنگی ایران در نبود حضور کشورهای مدعی همچون روسیه در جام جهانی کشتی بلگراد و کسب دو مدال نقره و یک برنز، شنیده می‌شود محمد بنا سرمربی کاروان فرنگی ایران، در گروه واتساپ استعفای خود را اعلام و از شاگردانش خداحافظی کرده است.

در بعضی از خبرها آمده است که بنا پیش از اعزام تیم ملی به رقابت‌های جهانی به مسئولان فدراسیون اعلام کرده بود، فارغ از هر نتیجه‌ای در مسابقات جهانی، به دلیل خستگی ناشی از حضور شبانه روزی در اردوی تیم ملی، پس از پایان رقابت‌های جهانی دیگر قصد ادامه همکاری با تیم ملی را ندارد.

بر همین اساس نیز مسئولان فدراسیون کشتی ضمن تاکید بر قابلیت‌های فنی محمد بنا، تصمیم‌گیری درباره ادامه یا قطع همکاری با او را به برگزاری جلسه در تهران موکول کرده‌اند و هنوز قطع یا ادامه همکاری با بنا مشخص نیست.

به گزارش ایمنا، صبح امروز (۲۳ شهریور) پیش از آنکه تیم ملی فرنگی بلگراد را ترک کند، تمام کشتی‌گیران به اتاق محمد بنا رفته و در پی خداحافظی سرمربی تیم ملی با وی صحبت کردند. فرنگی‌کاران در حالی که خیلی ناراحت بودند، بلگراد را بدون محمد بنا ترک کردند.

درست مثل سفر رفت ملی‌پوشان کشورمان، تیم ملی فرنگی نیز در دو گروه به ایران بازخواهد گشت. کشتی‌گیران، همراه با تعدادی از مربیان ساعت ۰۰:۲۵ بامداد فردا وارد تهران می‌شوند و محمد بنا و بخش دیگری از تیم فردا به ایران بازمی‌گردند.

کد خبر 605244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.