۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
گوشی ایسر Sospiro A60 معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ایسر Sospiro A60 با نمایشگر ۶ اینچی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند جدید ای سر به نام Sospiro A60 که اکنون در مکزیک عرضه شده است، فقط در رنگ مشکی تولید شده است و لبه‌های آن سبز است. مشخصات سخت‌افزاری گوشی جدید ای سر در سطح گوشی‌های رده‌پایین است که البته با توجه به قیمت آن، منطقی به نظر می‌رسد. گوشی Sospiro A60 ای سر دارای صفحه‌نمایش شش اینچی LCD با نسبت تصویر ۱۸:۹ و وضوح تصویر ۷۲۰*۱۴۴۰ پیکسل است.

گوشی Sospiro A60 ای سر به تراشه Unisoc SC7731E مجهز شده است، با دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است و به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل نسخه Go اندروید ۱۱ اجرا می‌شود. در واقع اندروید Go نسخه سبک‌تر شده اندروید است که گوگل با حذف بعضی ویژگی‌ها، آن را برای اجرا روی دستگاه‌های رده‌پایین و دارای سخت‌افزارهای ضعیف بهینه‌سازی کرده است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی ای سر Sospiro A60 می‌توان به دوربین دوگانه پشتی آن اشاره کرد که شامل یک دوربین عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. در پنل جلویی این محصول نیز یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی تعبیه شده است. ای سر برای دوربین جلویی و پشتی این محصول از دو فلش LED استفاده کرده است.

ابعاد این گوشی ای سر ۹.۳ * ۷۷ * ۱۶۲ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۵ گرم است. حسگر اثر انگشت این محصول در لبه پایینی قرار دارد و از درگاه microSD تا ۶۴ گیگابایت، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و درگاه شارژ microUSB استفاده می‌کند. دستگاه ذکر شده دارای وای‌فای تک‌بانده و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

کد خبر 605235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.