تصمیم زلاتان ابراهیموویچ برای بازنشستگی مشخص شد!

مهاجم سوئدی میلان اعلام کرده قصد بازنشسته شدن ندارد و پرقدرت‌تر از قبل به میادین باز خواهد گشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم مصدوم آث‌میلان درحالی‌که صحبت‌های مبنی بر بازنشستگی را رد می‌کند، تاکید "با آمادگی بالا" به میادین بازخواهد گشت.

ابراهیموویچ که در ماه اکتبر ۴۱ ساله خواهد شد، در ماه مه مجبور شد تحت عمل جراحی از ناحیه رباط صلیبی قدامی قرار گیرد و انتظار نمی‌رود تا سال جدید به میادین بازگردد.

بالا رفتن سن او باعث شده ادعاهای جدیدی مطرح شود مبنی بر اینکه این مهاجم قرار است کفش‌هایش را آویزان کند، اما او اکنون قصد دارد به بازی کردن ادامه دهد تا رکوردشکنی جالبی انجام دهد.

او گفت: «شما مطمئناً آن را خواهید دید. وقتی من برگردم، صدای من شنیده می‌شود، می‌توانید روی آن حساب کنید. من این کار را با آمادگی بالا انجام خواهم داد. من بازنشسته نمی‌شوم، برمی‌گردم و تسلیم نمی‌شوم.»

پیشکسوت روسونری افزود: اگر بازیکنی قوی‌تر از خودم ببینم بازنشسته می‌شوم، اما هنوز او را ندیده‌ام.

ابراهیموویچ در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ یک چهره کلیدی در رختکن میلان بود، زیرا او هشت گل در لیگ به ثمر رساند تا به تیم استفانو پیولی کمک کند تا اولین قهرمانی خود در سری آ را پس ۱۱ سال به دست آورد. علی‌رغم مشکلات ناشی از مصدومیت، میلان در ماه ژوئیه قراردادی یک ساله جدید به او پیشنهاد داد.

میلان درحال‌حاضر خود را برای بازی بعدی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دینامو زاگرب که امشب _چهارشنبه بیست‌وسوم شهریورماه_ برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

کد خبر 605200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.