آرسن ونگر از آرسنال به عنوان مدعی قهرمانی نام برد!

آرسن ونگر می‌گوید هیچ نقطه ضعفی در تیم میکل آرتتا نمی‌بیند و این تیم می‌تواند برای قهرمانی در لیگ برتر، مدعیان را به چالش بکشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرسن ونگر می‌گوید هیچ نقطه ضعفی در تیم میکل آرتتا نمی‌بیند و این تیم می‌تواند برای قهرمانی در لیگ برتر مدعیان را به چالش بکشد.

سرمربی سابق آرسنال تحت تأثیر نقل و انتقالات تابستانی باشگاه قرار گرفت و احساس می‌کند که آنها اکنون توانایی بازگشت به لیگ قهرمانان را دارند، اما دلیلی نمی‌بیند که نتوانند برای اولین قهرمانی خود از سال ۲۰۰۳-۲۰۰۴، بجنگند.

ونگر گفت: "من می‌توانم بگویم که آنها در مسیر درستی حرکت می‌کنند. صادقانه فکر می‌کنم که هیچ نقطه ضعفی در تیم وجود ندارد. آنها بازیکنان جوان و آینده داری دارند و امسال خوب خرید کرده‌اند."

آخرین بار با سرمربیگری ونگر بود که آرسنال به عنوان اولین شکست ناپذیر لیگ برتر، این عنوان را به دست آورد. آرسنال با ۱۵ امتیاز از ۶ بازی دوباره در صدر جدول قرار دارد، اما با شکست ۳بر۱ مقابل منچستریونایتد در آخرین بازی، عملکرد عالی آنها حدودی متوقف شد.

آرسنال که در لیگ اروپا این هفته باید به مصاف آیندهوون می‌رفت، مسابقه آنها به تعویق افتاد و اکنون خود را برای رویارویی با برنتفورد در بازی بعدی لیگ برتر در روز یکشنبه آماده می‌کند.

کد خبر 605195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.