تفکیک وزارت صمت مشکلی را حل نخواهد کرد

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه تفکیک وزارت صنعت و معدن از بازرگانی مشکلات کنونی را حل نخواهد کرد گفت: با جداسازی این دو بخش مخالفم زیرا انسجام و تعادل تولید، مصرف، صادرات و واردات را به هم می‌ریزد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با ایمنا، در خصوص تفکیک وزارت صمت اظهار کرد: با تفکیک این وزارتخانه مخالفم زیرا انسجام و تعادل تولید، مصرف، واردات و صادرات را به هم می‌ریزد و باعث بی‌ثباتی و به هم ریختگی بیشتر وضعیت کالا و خدمات در بخش‌های صنعت و تجارت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه جدایی این دو بخش و تشکیل دو وزارتخانه جدید، مشکلات کنونی را حل نخواهد کرد، افزود: با ایجاد دو اداره کل بازرگانی و صنعت و معدن در استان‌ها موافقم تا مانند گذشته این دو اداره کل به یک وزارتخانه پاسخگو باشند و زیر نظر آن اداره شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تشکیل دو اداره کل در استان‌ها را راهکار رفع برخی معضلات وزارت صمت دانست و گفت: موضوع مهم این است که جدایی این دو بخش یا تشکیل دو وزارتخانه وضعیت را بهتر نخواهد کرد به همین دلیل با این گزینه مخالفیم اما در صورتی که گزینه‌های بهتری پیشنهاد شود، دست از مخالفت بر می‌داریم.

کد خبر 605143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.