تقویت ایثار اجتماعی در دستور کار قرارگاه فرهنگی‌ترویجی شهرداری سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری سمنان از برنامه شهرداری برای تقویت ایثار اجتماعی در بین کارکنان و شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم ملکدار در نخستین نشست کارگروه ایثار و شهادت ذیل قرارگاه فرهنگی‌ترویجی شهرداری سمنان که با حضور مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان سمنان برگزار شد، با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار اجتماعی در بدنه سازمانی و جامعه، اظهار کرد: امروز همه ما باید در جهت زنده نگه‌داشتن این فرهنگ در جامعه کوشا باشیم.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه ایثار و شهادت در زیرمجموعه قرارگاه فرهنگی ترویجی شهرداری مرکز، افزود: "تقویت ایثار اجتماعی" در بدنه سازمانی و میان شهروندان از مهم‌ترین اهداف تشکیل این کارگروه است و خواسته ما از مسئولان و اعضای کارگروه و کمیته‌ها، برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های شاخص در این حوزه است، ضمن اینکه خدمات‌رسانی به ایثارگران از دیگر اهداف این کارگروه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری سمنان با اشاره به وحدت و همدلی کارکنان و تلاش شبانه‌روزی آنان در موضوع تخریب و آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی سمنان، تصریح کرد: این عمل مصداق بارز وجود روحیه ایثار اجتماعی در بدنه کارکنان شهرداری است و کارهای همانند این حرکت جهادی باید به عنوان نمونه توسط قرارگاه فرهنگی ترویجی و کارگروه ایثار و شهادت، ترویج پیدا کند تا در آینده بیشتر شاهد وجود چنین مصادیق و حرکاتی باشیم.

ملکدار با تاکید بر نقش مؤثر روابط عمومی و تبلیغات فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت ایثار اجتماعی، تصریح کرد: کار مستندسازی نقش شهرداری در دفاع مقدس و تاریخ شفاهی رزمندگان شهرداری سمنان با استفاده از توان استودیو رسانه شهر شهرداری سمنان در روزهای آینده آغاز می‌شود، ضمن اینکه رویدادهایی که با محوریت ایثار اجتماعی در شهرداری برگزار می‌شود با استفاده از توان رسانه‌ای شهرداری به صورت مستند ضبط و تدوین می‌شود و از طریق رسانه‌های شهری برای عموم پخش خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، علی‌الخصوص شهدای جنگ تحمیلی با توجه به پیش رو بودن هفته دفاع مقدس، گفت: برنامه‌های شهرداری سمنان برای هفته دفاع مقدس با محوریت "ایثار اجتماعی" خواهد بود و طی روزهای آینده پس از جمع‌بندی نهایی در کمیته‌های قرارگاه فرهنگی ترویجی شهرداری، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری سمنان تاکید کرد: تبلیغات محیطی گسترده و مؤثر، اکران هفت فیلم دفاع مقدس طی هفت شب در هفت بوستان با همکاری سایر دستگاه‌ها، فضاسازی شهری دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی سازمان حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری از جمله برنامه‌های شهرداری سمنان در هفته دفاع مقدس است.

ملکدار با اشاره به تعیین شاخص‌های ارزیابی برای کمیته‌های ذیل کارگروه در سطح سازمان‌ها و مناطق شهرداری، اظهار کرد: در پایان سال طی مراسمی از کارکنان برتر و فعال در این حوزه تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

کد خبر 605127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.