رونمایی از تازه‌ترین شماره مجله «وزن دنیا»

مدیر روابط عمومی شهر کتاب اردیبهشت اصفهان از رونمایی شماره ٢٣ مجله «وزن دنیا» در این کتاب‌فروشی خبر داد.

شیرین گوهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهر کتاب اردیبهشت اصفهان علاوه بر فعالیت متداول خود که همان کتاب‌فروشی است اقدام به برگزاری مناسبت‌ها و رویدادهای مهم فرهنگی در سال‌های اخیر کرده است.

وی افزود: هرچند شیوع کرونا باعث شد بسیاری از این برنامه‌ها برای مدتی برگزار نشود، اما هم‌اکنون این برنامه‌ها در حال برگزاری است که یکی از این اقدامات برگزاری نشست‌های ادبی و فرهنگی با موضوعات مختلف بصورت هفتگی و ماهانه است.

مدیر روابط عمومی شهر کتاب اردیبهشت اصفهان تصریح کرد: در نشست امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم شهریورماه_ با حضور اعضای تحریریه مجله «وزن دنیا» از تازه‌ترین شماره این مجله رونمایی می‌شود.

رونمایی از تازه‌ترین شماره مجله «وزن دنیا»

وی با بیان اینکه مجله وزن دنیا، رسانه شعر ایران است که به‌صورت ماهانه منتشر می‌شود، گفت: در این مراسم رونمایی، شاعرانی همچون سریال داوودی‌حموله، بهنود بهادری، نفیسه قانیان، امیرحسین یاوری، لیلا معصومی، غلامحسین فارسی، پریا تفنگساز، محمدحسین عباسی، ریحانه واعظ،، سارا سیامکی، نفیسه باقری، یلدا حفیظی، رضا باب‌المراد و امیر سنجوری شعرخوانی خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند از ساعت ١٧ تا ١٩ به نشانی خیابان عباس‌آباد، خیابان اردیبهشت، کوچه شماره شش مراجعه کنند.

کد خبر 605092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.