نصب ۲۴۰ تابلوی تبلیغاتی با محوریت اربعین حسینی(ع) در اصفهان

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از نصب ۲۴۰ تابلوی تبلیغاتی با محوریت اربعین حسینی در مناطق پانزده‌گانه شهر خبر داد و گفت: در این تبلیغات، تصاویری از حضور اقشار مختلف مردم از جمله سالمندان، جوانان، کودکان و معلولان در راهپیمایی عظیم کربلا نمایش داده شده است.

محمدحسن مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی که مصادف با روز شنبه _بیست‌وششم شهریورماه_ است، شور حسینی در شهر اصفهان به راه افتاده است و شهروندان و هیئت‌های مذهبی نسبت به برگزاری مراسم عزاداری این امام همام اقدام کرده‌اند.

وی افزود: از مهم‌ترین برنامه‌ها در این ایام، مراسم پیاده‌روی روز اربعین است که به همت جبهه فرهنگی انقلاب و مجموعه‌ها و هیئت‌های فرهنگی و مذهبی از ساعات ابتدایی صبح در مناطق مختلف شهر آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان در این مراسم از مناطق و محلات مختلف شهر به سوی گلستان شهدا رهسپار می‌شوند و در این مکان عرفانی به عزاداری می‌پردازند.

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری خود را در این حرکت عظیم مردمی شریک و همراه می‌داند، تصریح کرد: اداره تبلیغات شهرداری نسبت به طراحی و نصب ۲۴۰ تابلوی تبلیغاتی شامل بیلبورد و لمپوست با محوریت اطلاع‌رسانی و ترغیب شهروندان به شرکت در این پیاده‌روی پرشور در شهر اصفهان اقدام کرده است.

وی ادامه داد: در این تبلیغات، تصاویری از حضور اقشار مختلف مردم از جمله سالمندان، جوانان، کودکان و معلولان در راهپیمایی عظیم کربلا نمایش داده شده است که به طور ضمنی بر این مفهوم تاکید دارد که روز اربعین شعبه‌ای از راهپیمایی عظیم اربعین در تمام شهرهای ایران به‌ویژه اصفهان برپا خواهد شد.

مردانی تاکید کرد: در این تبلیغات از یکی از بیت‌های شاخص شاعران آئینی اصفهان استفاده شده است و عبارت «عشق، عشق، عشق، عشق…، این صدای پای زائران اربعینی است» روی تابلوهای تبلیغاتی نقش بسته است.

وی از اعزام یک تیم خبری به کربلای معلی خبر داد و گفت: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان به‌منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع از اقدامات و فعالیت‌های ستاد اربعین شهرداری که این روزها در کربلا مشغول به خدمت‌رسانی به زائران است، یک تیم خبری به کربلا اعزام کرد که امیدواریم این اقدام منجر به اطلاع‌رسانی گوشه‌ای از زحمات و خدمات خادمان ستاد اربعین شهرداری شود که به‌رغم گرمای شدید هوا در کربلا (نزدیک به ۵۰ درجه سانتی‌گراد) در دو شیفت کاری به اقداماتی همچون نظافت و رفت‌وروب، آبرسانی و آموزش به موکب‌داران مشغول هستند.

کد خبر 605076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.