افزایش ۲ برابری آبرسانی به موکب‌های شهر کربلا

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان از افزایش دو برابری آبرسانی به موکب‌های شهر کربلای معلی به دلیل گرمای زیاد هوا خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدمهدی عسگری اظهار کرد: خادمان ستاد اربعین شهرداری اصفهان طی روزهای بیست‌ودوم و بیست‌وسوم شهریورماه خدمات مختلفی را در راستای خدمت‌رسانی به زوار حضرت اباعبدلله الحسین (ع) در شهر کربلا ارائه دادند.

وی افزود: با توجه به افزایش دمای هوا در شهر کربلا که به ۵۰ درجه سانتی‌گراد نزدیک شده است، درخواست موکب‌داران برای آبرسانی دو برابر شده است و ستاد شهرداری اصفهان در روزهای بیست‌ودوم و بیست‌وسوم شهریورماه حدود ۱۵۰ هزار لیتر آب در میان موکب‌ها تقسیم کرد.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان پاکسازی و نظافت محوطه اطراف موکب‌ها و توزیع کیسه‌های زباله را از دیگر اقدامات این ستاد در این ایام دانست و اظهار کرد: در روز بیست‌ودوم شهریورماه پنج سرویس و در روز بیست‌وسوم شهریورماه هفت سرویس زباله توسط خادمان شهرداری جمع‌آوری و منتقل شد.

وی ادامه داد: جاروزنی مسیرهای منتهی به بین‌الحرمین، نهر بوبیات، نهر علقمه، شارع الشهدا، احمد الولی و خیابان صدره و همچنین جاروزنی مسیر منتهی به مقام صاحب زمان (عجتل زینبیه و شارع العباس (ع) نیز در این روزها انجام شده است.

عسگری ادامه داد: آموزش و اطلاع‌رسانی به مسئولان هیئت‌ها از دیگر اقدامات ستاد اربعین شهرداری اصفهان در شهر کربلا بوده است.

کد خبر 605066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.