برخورد انضباطی با افزایش نرخ تاکسی در شهرکرد

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد، گفت: با تاکسی‌هایی که نرخ کرایه را به صورت غیرقانونی و خودسرانه بالا ببرند، برخورد انضباطی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم شهریورماه _ در جمع خبرنگاران با اشاره به جلوگیری از اجحاف حقوق شهروندان، اظهار کرد: هر گونه افزایش بهای کرایه‌های تاکسی خارج از مصوبه شورای اسلامی شهر بوده و غیرقانونی است.

وی با بیان اینکه کرایه‌های تاکسی افزایش مضاعف و خارج از مصوبه شورای اسلامی شهرکرد دارد، اضافه کرد: علی‌رغم تذکرات قبلی مسئولان ذی‌ربط به این موضوع رسیدگی نمی‌کنند، لازم است بازرسی شهرداری و مسئولان سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری از این اجحاف در حق شهروندان جلوگیری کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شهرکرد با اشاره به اینکه هر گونه افزایش قیمت کرایه‌های تاکسی با تأیید شورای اسلامی شهر و تنفیذ فرمانداری انجام می‌شود، اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ درخواست افزایش کرایه توسط سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری به شورای اسلامی شهر واصل و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و توسط شورای ششم شهر تصویب شده، اما به دلیل افزایش چند مرتبه‌ای کرایه‌ها در سال مذکور موضوع تأیید نشده و در سال ۱۴۰۱ افزایش درخواست شده مورد موافقت شورای اسلامی شهر و فرمانداری قرار گرفته است و تاکید شد افزایش درخواستی قبلی کان‌لم‌یکن و دیگر هیچ‌گونه افزایش قیمت در نرخ کرایه تاکسی نباشد و تاکنون هیچ مجوزی به تاکسی‌داران برای افزایش قیمت کرایه داده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: با تاکسی‌هایی که نرخ کرایه را به صورت غیرقانونی و خودسرانه بالا ببرند، برخوردهای انضباطی لازم خواهد شد.

کد خبر 605063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.