برنامه دفترچه یادداشت و نت برداری موبایل + بهترین اپلیکیشن Note برای گوشی اندروید فارسی

نرم افزارهای نوت برداری و یادداشت به کاربران گوشی‌ هوشمند امکان می دهد کارهای روزانه، برنامه ها، قرار های ملاقات، یادآوری کارهای طول روز، ثبت برنامه غذایی، ثبت برنامه ورزشی و سایر کارهای روزمره را در موبایل خود ثبت کنند.

به گزارش ایمنا، یکی از بهترین روش‌های فراموش نکردن امور مهم، ثبت و پیگیری قرارها، نظم دادن به کارهای روزانه یادداشت کردن و برنامه‌ریزی برای انجام آن‌هاست. بیشتر گوشی‌ها برنامه‌های مفید فراوانی دارند. یکی از مزایای پرکاربرد تلفن همراه هوشمند، توانایی یادداشت برداری با آن است؛ چون همیشه تلفن همراهتان با شماست.

از ویژگی‌های بهترین برنامه یادداشت برداری در اندروید و آیفون این است که برنامه‌ای کارآمد باشد وبتواند نیازهای کاربر را برطرف سازد. از بهترین ویژگی‌ها یک اپ دفترچه یادداشت این است که بتوانید پس از اینکه در آن یادداشت‌هایتان را نوشتید، ویرایش کنید و به اشتراک بگذارید. همچنین قابلیت همگام سازی و پشتیبان‌گیری در آن بسیار بالا باشد.

برنامه دفترچه یادداشت و نت برداری موبایل + بهترین اپلیکیشن Note برای گوشی اندروید فارسی

نرم افزار Evernote

Evernote امکاناتی همچون یادداشت‌برداری با قابلیت ضمیمه کردن صوت و ویدئو، دسته‌بندی‌های فوق‌العاده دقیق و شاخه‌ای، امکان اشتراک‌گذاری یادداشت‌ها در اپلیکیشن‌ها و بخش‌های دیگر گوشی، وجود نسخه‌های مخصوص به پلت فرم‌های دیگر که باعث می‌شود همیشه و همه جا به یادداشت‌های خود دسترسی داشته باشید و… که همگی درکنار هم Evernote را به یکی از قوی‌ترین اپلیکیشن‌های یادداشت‌برداری تبدیل کرده‌اند. اگر تا به حال تجربه‌ی کار با این اپلیکیشن را نداشته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم یک شانس به آن بدهید؛ چرا که با نصب آن، تقریباً تمام نیازهایتان در رابطه با یادداشت‌برداری تأمین خواهد شد. این برنامه به‌رایگان منتشر شده است، اما امکانات ویژه‌ای نیز در آن قرار گرفته که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای جداگانه، آن‌ها را فعال کنید.

نرم افزار Fast Notepad

Fast Notepad یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌های یادداشت‌برداری است که به کمک آن می‌توانید با سرعت بالا و به شکلی ساده یادداشت‌برداری کنید. نقد و بررسی‌هایی که از این اپلیکیشن در وب سایت‌های خارجی نیز دیده می‌شود، خبر از مثبت بودن دیدگاه‌ها نسبت به این اپلیکیشن دارد. اپلیکیشنی که از طراحی متریال برخوردار است و ظاهر زیبا و ساده‌ای را برای یادداشت‌هایتان به‌همراه خواهد داشت. البته که Fast Notepad یک اپلیکیشن ساده و خلوت بوده و به هیچ وجه نباید از آن انتظار امکانات یا عملکردی مشابه Evernote داشت. بااین‌حال این اپلیکیشن انتخابی ایده‌آل، سریع و روان برای کاربرانی است که تنها به محلی برای ذخیره‌ی سریع یادداشت‌های موقتشان نیاز خواهند داشت. این برنامه به‌رایگان منتشر شده است که با استفاده از لینک‌های زیر قابل دریافت خواهد بود.

نرم افزار FiiNote

FiiNote اپلیکیشن ساده‌ی دیگری است که می‌توانید به کمک آن یادداشت‌های خود را در محیطی جالب به ثبت برسانید. تصویر زمینه‌ی استفاده شده در یادداشت‌های FiiNote حسی نوستالزیک را به‌همراه دارد و در حیطه‌ی باز گذاشتن دست کاربر در وارد کردن اطلاعات، یکی از آزادانه ترین اپلیکیشن‌های یادداشت‌برداری به حساب می‌آید؛ به‌طوری‌که محدودیتی در موارد ورودی وجود ندارد و می‌توانید انواع اطلاعات از جمله متن، عکس، صوت، دست خط، نقاشی و… را در یادداشت‌های خود وارد کنید. این برنامه به‌رایگان منتشر شده است که با استفاده از لینک‌های زیر قابل دریافت خواهد بود.

برنامه دفترچه یادداشت و نت برداری موبایل + بهترین اپلیکیشن Note برای گوشی اندروید فارسی

نرم افزار Google Keep

اپلیکیشن یادداشت‌برداری گوگل که با نام Google Keep منتشر شده است، یکی از اپلیکیشن‌هایی است که توسط افراد بسیاری به شما پیشنهاد داده می‌شود. این اپلیکیشن طراحی متریال دارد و از زمینه‌های رنگی برای یادداشت‌ها استفاده می‌کند که درکنار هم، زیبایی فوق‌العاده‌ای را به Google Keep هدیه کرده‌اند. یادداشت‌های ثبت شده در Google Keep، به‌صورت کارتی نمایش داده می‌شوند که همین موضوع، مانع از وجود نظم در چینش یادداشت‌ها خواهد شد و این ناهماهنگی در اندازه‌ی کارت‌های هر یادداشت، زیبایی خاص و متفاوتی را به Google Keep آورده است. امکان وارد کردن تصویر و صدا نیز در یادداشت‌ها در نظر گرفته شده است تا بتوانید موضوعات مدنظر خود را به شکلی دقیق و کامل در این اپلیکیشن ذخیره کنید. گوگل درایو نیز وظیفه‌ی همگام‌سازی یادداشت‌های شما را دارد تا پشتیبانی آنلاین و همیشگی از فایل‌های خود داشته باشید. به‌عنوان آخرین جمله درباره‌ی Google Keep به این نکته اشاره می‌کنیم که این اپلیکیشن به قدری امکانات و ابزارهای مفید در خود جای داده است که بتواند تمام نیازهای شما را از یک اپلیکیشن یادداشت‌برداری برطرف کند. این برنامه به‌رایگان منتشر شده است که با استفاده از لینک‌های زیر قابل دریافت خواهد بود.

نرم افزار LectureNotes

LectureNotes اپلیکیشنی محبوب و با امتیاز بالا در پلی استور است که امکانات فوق‌العاده‌ای را برای یادداشت‌های شما در اختیارتان قرار می‌دهد. البته نکته‌ای که درباره این اپلیکیشن وجود دارد در سطح کاربری آن است؛ به‌طوری‌که شاید بیشتر از یک کاربر عادی، این اپلیکیشن مناسب استفاده‌های تخصصی و حرفه‌ای باشد. LectureNotes یکی از اولین اپلیکیشن‌هایی است که پشتیبانی از قلم‌های استایلوس را به‌همراه داشته و هم‌اکنون نیز یکی از بهترین تجربه‌های کار با قلم‌های لمسی را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید در یادداشت‌های خود، از موارد دیگری همچون صدا، تصویر و ویدئو نیز استفاده کنید که این موضوع، باعث هرچه کامل‌تر شدن این اپلیکیشن شده؛ به‌طوری‌که با نصب آن می‌توانید به‌طور کامل از اپلیکیشن‌های دیگر در این زمینه بی‌نیاز شوید. این برنامه به‌صورت پولی و رایگان منتشر شده است که نسخه‌ی رایگان آن با استفاده از لینک‌های زیر قابل دریافت خواهد بود.

نرم افزار Notepad+

Notepad+ اپلیکیشنی فوق‌العاده در زمینه‌ی یادداشت‌برداری است که به کمک آن می‌توانید هرچیزی که فکرش را کنید در یادداشت‌های خود ذخیره کنید. برای مثال می‌توانید به‌صورت ساده یادداشت کنید، نقاشی بکشید، طرح‌های دستی را در آن وارد کنید و هرچیز دیگری که به قلم و حروف ربط دارد را در آن بگنجانید. این اپلیکیشن به نوعی با دیگر برنامه‌های موجود در این مقاله متفاوت است و این موضوع از امکاناتی که این اپلیکیشن دراختیار شما قرار می‌دهد نیز قابل لمس خواهد بود؛ به‌طوری‌که حتی می‌توانید عکس‌های خود را در این برنامه وارد کنید و روی آن، با قلم یا انگشت طرح‌ها و نوشته‌های دلخواهتان را اضافه کنید. Notepad+ از تم‌های مختلفی با رنگ‌های متنوع نیز برخوردار است و در تنظیمات آن نیز می‌توانید رمز عبوری برای امنیت بیشتر برنامه قرار دهید. این برنامه به‌صورت پولی و رایگان منتشر شده است که نسخه‌ی رایگان آن با استفاده از لینک‌های زیر قابل دریافت خواهد بود.

نرم افزار OneNote

OneNote اپلیکیشن اختصاصی مایکروسافت در زمینه‌ی یادداشت‌برداری است که در اکثر پلتفرم‌ها وجود دارد و به کمک ابزارهای فوق‌العاده‌ای که در آن قرار داده شده است می‌توانید با نصب آن، خود را از وجود دیگر اپلیکیشن‌های یادداشت‌برداری بی‌نیاز کنید. OneNote علاوه بر آنکه در پلتفرم اندروید دارای نسخه‌ای بسیار حرفه‌ای با پشتیبانی از وجیت است، از ساعت‌های هوشمند اندرویدی نیز پشتیبانی می‌کند که همین موضوع ارزش آن را چند برابر می‌کند. قابلیت وارد کردن عکس و صدا نیز در یادداشت‌ها در نظر گرفته شده است تا به کمک آن بتوانید موارد مورد نظرتان را با پوششی کامل در گوشی خود ذخیره کنید. در صورتی که از دیگر اپلیکیشن‌های ساخته شده توسط مایکروسافت نیز استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم تجربه‌ی کار با این برنامه را نیز از دست ندهید. به لطف فضای ابری مایکروسافت، یادداشت‌های شما در این برنامه همیشه و همه جا دردسترس شما خواهند بود. این برنامه به‌صورت کاملاً رایگان منتشر شده است و با استفاده از لینک‌های زیر قابل دریافت خواهد بود.

نرم افزار Simplenote

Simplenote همان‌طور که از نام آن مشخص است اپلیکیشنی فوق‌العاده ساده برای یادداشت‌برداری است که امکانات آن در حدی ابتدایی بوده و تنها مناسب کاربرانی است که قصد استفاده‌های عادی و روزمره را از بخش یادداشت‌های گوشی دارند. حذف قابلیت‌های اضافه در Simplenote، رابط کاربری سبک و روانی را به‌همراه داشته است که می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش در ثبت یا مطالعه‌ی یادداشت‌هایتان به ارمغان بیاورد. پشتیبانی از تگ‌ها و امکان رمزگذاری هنگام ورود به اپلیکیشن نیز بخشی از ویژگی‌های کاربردی این اپلیکیشن هستند که به شما در دسترسی سریع‌تر و امن‌تر به یادداشت‌هایتان کمک بسیاری می‌کنند. این برنامه به‌صورت کاملاً رایگان منتشر شده است و با استفاده از لینک‌های زیر قابل دریافت خواهد بود.

کد خبر 605061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.