احداث زباله‌سوز ساری طبق زمان‌بندی پیش می‌رود

شهردار ساری گفت: احداث زباله‌سوز شهر طبق جدول زمان‌بندی پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد طالبی در بازدید محمدحسن اسدی مدیرکل بازرسی مازندران و هیئت همراه از پروژه نیروگاه زباله‌سوز با تشریح عملکرد بخش‌های مختلف نیروگاه زباله‌سوز، اظهار کرد: در سفر رئیس‌جمهور به مازندران و بازدید از این پروژه، اعتبارات خوبی دریافت کردیم و توانستیم پروژه نیروگاه زباله‌سوز را به این مرحله برسانیم.

وی با اشاره به برنامه زمان‌بندی تحویل فضای فیزیکی پروژه به شرکت همکار برای نصب تجهیزات که با حضور وزیر کشور تدوین شد، افزود: بر اساس این زمان‌بندی شهرداری ساری باید تا سی‌ویکم شهریورماه پروژه را به شرکت همکار تحویل دهد تا شرکت تجهیزات را نصب کند و بیست‌ودوم بهمن‌ماه سال جاری به بهره‌برداری اولیه برسد.

شهردار ساری با بیان اینکه شرکت همکار باید سی‌ویکم خرداد ۱۴۰۲ برق تولیدی را تحویل شبکه دهد، تصریح کرد: تلاش شهرداری در راستای اجرای برنامه زمان‌بندی است و به این برنامه مقید هستیم.

پیشرفت فیزیکی پروژه زباله‌سوز معنادار است

محمدحسن اسدی، مدیرکل بازرسی استان مازندران نیز در این بازدید، خاطرنشان کرد: اهمیت این پروژه برای سازمان بازرسی به اندازه‌ای است که در سفر دولت به مازندران، رئیس سازمان بازرسی از پروژه زباله‌سوز بازدید کرد.

وی با بیان اینکه در نظر داشتیم مدیریت این پروژه متفاوت از یک پروژه معمولی باشد، تاکید کرد: بازدید امروز بیانگر پیشرفت فیزیکی پروژه و تفاوت معنادار روند پیشرفت نسبت به بازدیدهای قبلی است.

مدیرکل بازرسی استان مازندران با اشاره به توجه شورای دستگاه نظارتی به پروژه زباله‌سوز ساری، گفت: این پروژه هم برای سازمان بازرسی و هم برای شهروندان قابل توجه است.

اسدی با تاکید بر رعایت الزامات قانونی در روند اجرای پروژه زباله‌سوز ساری، افزود: الزامات قانونی همانطور که اکنون در دستور کار قرار دارد، بیشتر از گذشته رعایت شود.

وی با بیان اینکه در حوزه ظرفیت‌های سازمانی، هدف کمک شایسته به اجرای پروژه نیروگاه زباله‌سوز و نگاه گره‌گشایی است، اظهار کرد: نگاه همگانی کمک به بهره‌برداری از پروژه نیروگاه زباله‌سوز است.

کد خبر 605017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.