لزوم آماده‌سازی شهر برای آغاز سال تحصیلی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: لازم است مجموعه مدیریت شهری برای آغاز سال تحصیلی با برنامه‌ریزی مدون و اثرگذار فضای عمومی شهر را آماده کند.

حجت‌اله زارع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و فرارسیدن ماه مهر، لازم است موارد پیش‌بینی شده در حوزه مدیریت شهری با برنامه‌ریزی دقیق اجرا شود تا با شکوه و استقبال بیشتری به پیشواز ماه مهر برویم، لذا انتظار توجه جدی و بیشتری بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی مدیریت شهری نسبت به آغاز سال تحصیلی داریم.

وی با اشاره به لزوم ترمیم منهول‌های روباز در مسیر مدارس، افزود: لکه‌گیری و ترمیم معابر منتهی به مدارس، هرس درختان، رفت‌وروب و پاک‌سازی خیابان‌ها و نصب علائم هشدارهای ترافیکی در مسیر مدارس باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به کنترل جمعیت و جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب، تصریح کرد: مجموع اقدامات انجام شده در ماه‌های گذشته نسبت به جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب مشهود اما کافی نیست، انتظار می‌رود شهرداران مناطق نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند، چرا که کوچک‌ترین خسارت در این خصوص قابل جبران نیست.

وی با اشاره به اهمیت نظافت شهر به ویژه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، تاکید کرد: محیط‌های پیرامون بعضی مدارس توسط زباله احاطه شده است که باید شناسایی، پاک‌سازی و در روزهای باقی‌مانده به آغاز سال تحصیلی رفع شود.

کد خبر 605004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.