آیا درهای رئال برای امباپه همچنان باز است؟

کارلو آنچلوتی، ادعاهای جدید مبنی بر احتمال پیوستن کیلیان امباپه به رئال‌مادرید را رد و تاکید کرد که او روی داشته‌های خود در خط حمله تمرکز دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارلو آنچلوتی ادعاهای جدید مبنی بر احتمال پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید را رد کرد و تاکید کرد که او روی داشته‌های خود در خط حمله تمرکز دارد.

در اواخر فصل ۲۰۲۱-۲۲ به نظر می‌رسید که این بازیکن فرانسوی به سانتیاگو برنابئو خواهد رفت، با این حال، او تصمیم گرفت دست آخر در پاریس بماند و قراردادی دو ساله با گزینه یک سال اختیاری امضا کرد.

طبق گزارش‌ها، قرارداد جدید کوتاه‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شد و از آنچلوتی پرسیده شد که آیا درهای مادرید هنوز به روی امباپه باز است یا خیر. او در یک کنفرانس مطبوعاتی پاسخ داد: نمی‌توانم نظر بدهم. صادقانه بگویم ما به‌خاطر مهاجمانی که داریم، هیجان‌زده هستیم.

«کریم [بنزما] ما را بسیار هیجان‌زده می‌کند، اما وقتی یک بازیکن جوان وارد می‌شود، هیجان‌انگیزتر است. کاری که وینیسیوس [جونیور] و رودریگو انجام می‌دهند بسیار دیدنی است. در حال حاضر به هیچ‌کس دیگری فکر نمی‌کنیم، شکی نیست. ما و بازیکنان، روی کارمان تمرکز کرده‌ایم.»

امباپه خودش نشان داده است که نقل مکان به پایتخت اسپانیا را دوست دارد، همان‌طورکه اخیراً به نیویورک تایمز گفت: «شما هرگز نمی‌دانید که قرار است چه اتفاقی بیفتد. من هرگز آنجا نرفته‌ام، اما به نظر می‌رسد یک روز این اتفاق رخ خواهد داد.»

آینده بلندمدت این بازیکن ۲۳ ساله در پاری سن ژرمن تا حدودی روشن است، با این حال، او قرار است برای قهرمان فرانسه مقابل ماکابی هیفا نماینده رژیم صهیونیستی در بازی بعدی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که امشب چهارشنبه _بیست‌وسوم شهریورماه_ برگزار می‌شود، صف‌آرایی کند.

کد خبر 605002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.