۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
بهبود سیمای میدان دفاع مقدس

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد، از عملیات بهبود سیما و منظر شهر و طراحی میدان دفاع مقدس خبر داد.

سیدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به عملیات بهبود سیما و منظر و طراحی میدان دفاع مقدس شهرکرد، اظهار کرد: این میدان با سنگ فرش به متراژ ۶۰۱ مترمربع، شن رنگی به متراژ یک هزار و ۱۲۳ مترمربع و کاشت گل به متراژ ۳۴۰ مترمربع طراحی و زیباسازی شده است.

وی افزود: شن‌های رنگی علاوه بر زیبایی بصری، امکان حذف چمن‌های غیرضروری و صرفه‌جویی در مصرف آب در مناطق کم‌آب را فراهم می‌کند؛ این سازمان با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود برای توسعه و پیشرفت، ارائه خدمات و رفاه شهروندان تلاش می‌کند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: گل‌کاری لچکی‌های پارک ملت، گل‌کاری میدان قمر بنی‌هاشم (ع)، کاشت رز و سرو خمره‌ای پارک سمیه، گلکاری محوطه میدان معلم، شست‌وشوی مجموعه بازی ورودی شرقی، تعمیر سیستم آبرسانی بلوار حافظ، آبگیری و راه‌اندازی آب‌نمای پارک فارابی، شست‌وشوی مجموعه بازی ناحیه فارابی ورزش و شست‌وشوی رزکاری‌های ناحیه فارابی ورزش از دیگر اقدامات سازمان بوده است.

وی افزود: نیروهای این سازمان در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و ارتقای سلامت رفاه حال شهروندان به صورت مستمر و روزانه اقدام به نظافت پارک‌ها و گلکاری می‌کنند.

کد خبر 604976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.