اجرای ۲ هزار تن آسفالت در سطح شهر

شهردار فریدون‌شهر گفت: در سال‌جاری دو هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر اجرا شده است و هشت هزار تن دیگر نیز پخش می‌شود.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی یک سال گذشته ۵۰۰۰ متر آزادسازی در سطح شهر اجرا و در ازای آن شهرداری به مالکان، زمین یا هزینه آن را پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۲۰۰۰ تن آسفالت در سطح معابر شهر اجرا و ۸۰۰۰ تن دیگر پخش خواهد شد، افزود: این میزان اجرای آسفالت در بخش ترمیم و لکه‌گیری و آسفالت معابر خاکی اجرا شده است.

شهردار فریدون‌شهر خاطرنشان کرد: سال گذشته که مدیریت شهری جدید کار خود را آغاز کرد، معابر محله‌های زیر ترمینال روستایی سابق از جمله گل نرگس و محله کندو جدول نداشت، به منظور بهبود وضعیت این معابر کانیو گذاری، زیرسازی و آسفالت‌ریزی انجام شد.

باتوانی تصریح کرد: در حال حاضر جدول‌گذاری، کانیو گذاری و زیرسازی این محلات انجام شده و عملیات آسفالت با ۵۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است و به زودی تکمیل می‌شود. تاکنون مجموعاً بیش از هشت میلیارد تومان برای بهبود وضعیت معابر هزینه شده است.

وی درخصوص پروژه پیاده‌راه‌سازی، گفت: این پروژه در خیابان تربیت بدنی، انتظام و کاوه شرقی، شریعتی و خیابان مدنی آغاز شده و تاکنون حدود ۶۰۰۰ مترمربع از این طرح انجام شده است.

شهردار فریدون‌شهر تاکید کرد: این شهرداری در تولید آسفالت و در صورت تخصیص قیر خودکفا است.

کد خبر 604974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.