حافظه ذخیره‌سازی گوشی جدید پیکسل چه ویژگی دارد؟

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که گوگل قصد دارد پیکسل هفت و پیکسل هفت پرو را فقط در دو پیکربندی حافظه ذخیره‌سازی وارد بازار کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوگل در ششم اکتبر میزبان رویدادی خواهد بود که در آن از سری پیکسل هفت و مجموعه جدیدی از دستگاه‌های خانه هوشمند Nest رونمایی خواهد کرد. اگرچه این شرکت جزئیات زیادی درمورد محصولات آینده خود فاش نکرده است، اما تاکنون شایعات و خبرهای زیادی درباره مشخصات دستگاه‌های آینده آن منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد که گوگل سری پیکسل هفت را فقط در دو مدل با حافظه‌های ذخیره‌سازی متفاوت عرضه کند.

گوگل تصمیم دارد پیکسل هفت و پیکسل هفت پرو را فقط در مدل ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی وارد بازار کند. اگرچه پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو در سال گذشته با همین پیکربندی عرضه شدند، اما مدل ۲۵۶ گیگابایتی پیکسل ۶ به بازارهای اروپایی راه پیدا نکرد. گفته می‌شود پیکسل هفت پرو در بازار اروپا فقط با پیکربندی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

هنوز مشخص نیست آیا این شرکت مدل ۵۱۲ گیگابایتی پرچم‌داران بعدی خود را وارد بازار خواهد کرد یا خیر! همچنین هنوز نمی‌دانیم عرضه مدل رده‌بالاتر این دستگاه فقط به مناطق خاصی محدود خواهد شد یا در همه بازارها در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. جزئیات دیگری در مورد گوشی‌های سری پیکسل هفت گوگل فاش نشده است، اما این شرکت قبلاً تائید کرده است که پرچم‌داران بعدی آن از نسل دوم تراشه اختصاصی تنسور موسوم به Tensor G2 بهره خواهند برد.

کد خبر 604966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.