نامه کمیسیون اخلاق ورزش کشور به فدراسیون فوتبال

کمیسون اخلاق ورزش کشور در نامه‌ای به رئیس جدید فدراسیون فوتبال درباره هنجارشکنی و رفتارهای مغایر اخلاق برخی تماشاگران در ورزشگاه‌ها ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایمنا، سیدمجتبی قاسمی در نامه‌ای به مهدی تاج با اشاره به انتشار برخی تصاویر و بروز رفتارهای نابهنجار از سوی تعدادی از تماشاگران فوتبال در ورزشگاه‌ها که موجب دغدغه و تشویش خاطر جامعه اخلاق‌مدار ایران اسلامی شده است، به رییس فدراسیون فوتبال تذکر داد و خواستار اتخاذ تدابیری برای مدیریت صحیح حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها شد.

متن کامل نامه دبیر کمیسیون اخلاق ورزش کشور خطاب به رییس جدید فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

«ضمن تبریک انتصاب جناب‌عالی به‌عنوان ریاست فدراسیون فوتبال، به آگاهی می‌رساند احترام به قوانین و ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی هر کشور جزو لاینفک مقررات بین‌المللی از جمله در حوزه ورزش و انطباق الزامات فدراسیون‌های جهانی با هنجارهای فرهنگی و ارزش‌های اخلاقی پذیرفته‌شده جامعه از وظایف مدیران ورزش کشور است.

انتشار برخی تصاویر مرتبط با حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر حاکی از هنجارشکنی و رفتارهای مغایر ارزش‌های اخلاقی توسط تعدادی از تماشاگران بوده و این امر موجب تشویش خاطر جامعه اخلاق‌مدار کشور شده است.

بر همین اساس ضمن درک تعهدات بین‌المللی و لزوم پاسخ‌گویی به مطالبات جامعه، انتظار است تمهیدات لازم برای مدیریت صحیح حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها فراهم شده و ضمن مسئولیت‌پذیر نمودن مدیران ذی‌ربط، با هرگونه هنجارشکنی و رفتارهای خلاف فرهنگ و ارزش‌های اخلاقی برخورد گردد.»

منبع: ایرنا

کد خبر 604940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.