اپلیکیشن «اصرو» را از سامانه «اصفهان من» دریافت کنید

شهروندان اصفهانی می‌توانند اپلیکیشن «اصرو» (سامانه موقعیت‌یاب اتوبوس و پرداخت الکترونیک) را از طریق مراجعه به سامانه «اصفهان من» به نشانی my.isfahan.ir در بخش حمل‌ونقل و ترافیک، روی گزینه «اطلاع از زمان رسیدن اتوبوس» کلیک و پس از دریافت، روی تلفن همراه خود نصب کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به ارزیابی و بررسی‌های انجام شده از سوی سامانه ۱۳۷، مهم‌ترین دغدغه شهروندان اصفهانی دیر رسیدن اتوبوس به ایستگاه‌ها بود، از این‌رو سامانه حمل‌ونقل عمومی هوشمند اصفهان «اصرو» طراحی و به‌تازگی توسط شهرداری اصفهان رونمایی شد؛ همچنین ۵۰ تابلوی هوشمند در بعضی از ایستگاه‌های پرتردد اتوبوس برای نمایش زمان رسیدن اتوبوس و اطلاع از خطوط فعال اتوبوس نصب شده است.

«اصرو» به‌عنوان سامانه موقعیت‌یاب اتوبوس و پرداخت الکترونیک، به‌گونه‌ای طراحی شده است که زمان تقریبی رسیدن اتوبوس به ایستگاه‌ها را برای شهروندان مشخص می‌کند؛ همچنین این سامانه علاوه بر نمایش مسیر و محل دقیق ناوگان به شهروندان، اتوبوس‌های خراب و متوقف در مسیر را نیز به اپراتور نشان می‌دهد.

شهروندان می‌توانند از طریق اپلیکیشن «اصرو» علاوه بر مشاهده محل اتوبوس‌ها، بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد را انتخاب و برنامه سفر خود را تنظیم کنند؛ کاهش اضطراب، آرامش روان مسافران و برنامه‌ریزی مناسب برای انجام سفرهای درون‌شهری از مزایای «اصرو» است.

اپلیکیشن اصرو (سامانه موقعیت‌یاب اتوبوس و پرداخت الکترونیک) یکی از مصادیق حمل‌ونقل انسان محور محسوب می‌شود و نشان می‌دهد مدیریت شهری اصفهان برای مردم و زمان سفر آنها ارزش قائل است، لذا شهروندان می‌توانند این اپلیکیشن را از طریق مراجعه به سامانه «اصفهان من» به نشانی my.isfahan.ir در بخش حمل‌ونقل و ترافیک، روی گزینه «اطلاع از زمان رسیدن اتوبوس» کلیک و پس از دریافت، روی تلفن همراه خود نصب کنند.

کد خبر 604932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.