افزایش ۲۶۹ درصدی دریافت عوارض نوسازی در کرج

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج از افزایش ۲۶۹ درصدی دریافت عوارض نوسازی در پنج ماه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کرج، علی خدابنده‌لو با اشاره به جلسه مسئولان نوسازی مناطق، اظهار کرد: در این جلسه عملکرد مناطق در پنج ماهه ابتدایی سال جاری، بررسی و مشخص شد سال گذشته ۱۹ هزار فیش نوسازی از واحدهای سطح شهر دریافت شده است، در حالی که طی پنج ماه نخست سال جاری تعداد این فیش‌ها به ۲۶ هزار عدد رسیده است.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های شهرداری در بحث درآمدی، توسعه درآمدهای پایدار است، از این رو اهتمام مجموعه مدیریت شهری فعال کردن کدهای درآمد پایدار است، تصریح کرد: دریافت عوارض نوسازی یکی از راهکارهای تحقق این مهم است که به‌صورت جدی در دستور کار معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرج قرار گرفته است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج با بیان اینکه با تلاش‌های مجدانه، مجموعه مدیریت شهری موفق به افزایش ۲۶۹ درصدی دریافت عوارض نوسازی در پنج ماه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته شده است که از نظر ریالی در پنج ماه نخست سال گذشته، شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان درآمد فیش نوسازی مناطق ده‌گانه بوده است، افزود: این رقم در پنج ماه نخست سال جاری به ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی ادامه داد: طی پنج ماه نخست سال جاری مناطق یک، دو، شش و هشت شهرداری کرج در وصول عوارض نوسازی عملکرد قابل توجهی داشتند.

کد خبر 604900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.